Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nou maak je me toch nieuwsgierig, foto 4 is gesjopt? waar haal je die wijsheid vandaan en waaraan zie je dat?
Ik heb er juist voor gekozen om nix te shoppen.
Nou maak je me toch nieuwsgierig, foto 4 is gesjopt? waar haal je die wijsheid vandaan en waaraan zie je dat?
Ik heb er juist voor gekozen om nix te shoppen.
Het is weliswaar upfront, maar het is net of de foto niet recht genoeg van voren is genomen en je dus iets van het zijpaneel zou moeten zien. Net als de foto eronder.
Nu ik echter nog beter kijk, zijn die uitsteekseltjes niet van slecht shoppen, maar dat zijn de nagels van je window. Dan heb je met die vriend een erg goede fotograaf Alleen jammer dat die goede foto, dan de indruk wekt (althans bij mij) dat het gesjopt is.
Ziet er weeral is super uit . Als ik een beetje kritiek mag geven, het enig wat ik wat minder vin is de kleur van de koelvloeistof. Ik snap dat je samen wilt laten gaan met je accent kleur van de case maar het ziet er een beetje uit als urine