• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

The White Thing

Daantjuhh14

New member
[/B]Heej, ik ben maar even een nieuw, schoon topic begonnen.
Ik ben nu hard bezig met mijn HAF932, hij moet uit elkaar enzo, zodat ie naar de spuiter kan.
Er komen Witte waterkoelingslangen in, in plaats van blauw wat ik nu heb.
Hij gaat woensdag naar de spuiter, daar word ie wit met zwart gespoten. De letters HAF gaan verdwijnen, omdat dat paneel word overgespoten.
Wat vinden jullie van dit ontwerp?

De Hardware:

CPU :Intel C2D E8400 @ 3.7 Ghz op Heatkiller 3.0
Moederbord: Asus P5Q-pro
GPU :Nividia EVGA GTX285
PSU : Chieftec 800W

Hieronder de pics met wat commentaar.

Zo was ie:

Kon niet wachten om te beginnen, dus alvast de voorkant erafgehaalt met de pc nog aan:033:

Hier gaat het water eruit, (uiteraard ook niet zonder problemen:eusa_doh:)

Hier ook de radiator eruit, blehg wat een stof:119:

Hier nog alle losse onderdelen bij elkaar, op de stickertjes staat welke kleur ze worden.

Alvast het zijpaneel proberen te schuren, maar dat is me veel te veel werk:icon_cool: ik haal morgen wel ff een blikje verfafbeit;)

Hier de kast zoals ie er nu nog uitziet, morgen gaat de boor erin:snik

Laatst bewerkt:
Hmm, ben niet lekker opgeschoten vandaag,
ik had wat verfafbeit gekocht:

Dus ik dacht een beetje erop smeren en wachten maar:

Aangezien dat voor geen meter werkte, maar bijna het hele potje eroverheen gegooid:

Maar helaas, ook daarmee kon ik de lak niet wegkrijgen.:( nu laat ik dat maar doen door de spuiter.
Om toch nog wat te kunnen doen, ben ik maar verdergegaan met het uitboren van de kast. de eerste paar gingen wel redelijk, tot dat dit gebeurde:

:120::087:

Kortom: Het ging weer lekker vandaag:wehe

jij hebt echt een talent!!! ik heb nog nooit gezien dat iemand een boortje zo boog ;)

als je kast vanuit de fabriek gepoedercoat krijg je het inderdaad niet af met verfafbijt ;)

benieuwd hoe het word :)

Ik kan het niet zo goed zien op die bewogen foto, maar het lijkt aan de kop te zien wel een steenboortje!! (en helemaal als dat gat ook in een stenen vloer zit! :107:)

Ik heb ook wel wat stof in m'n PC, maar dit ziet er wel heel erg uit hoor :D
Maar goed, al doende leer je een hoop met "trial and error" :023:

Oja, als je iets naar een spuiterij gaat brengen zijn ze -meestal- juist erg blij als het te spuiten object al een voorbehandeling heeft in de vorm van een goed vast zittend laagje verf of poedercoating!!!!
Waarom denken mensen altijd dat iets eerst helemaal kaal moet als er verf op gaat komen?????? Gewoon ontvetten en siliconen vrij maken, dan kan het zo de spuitcabine in....

Laatst bewerkt:
een steenboord heeft van die soort vleugeltjes
steinbohrer1.jpeg

hier van links naar rechts, hout (met het puntje voor beter richten) steen (met de vleugeltjes) en ijzer (weinig aparts)
9705756.jpg

Updaatteeee:D

Allereerst wil ik mijn medeleven betuigen aan Forseti, wiens hardeschijven tijdens het inbouwen gestorven zijn:wehe

De kast is zaterdag terug gekomen van de spuiter, en dus zijn we meteen begonnen met het popnagelen en inbouwen. Niet alles liep als geplant, waardoor we pas zondag rond 11 uur konden beginnen met inbouwen. Ik moest daarna nog lektesten.

Niet overal zijn foto's van, omdat ik het ben vergeten:087:

Hier de pics:

Sorry voor de slechte foto's. De iphone heeft niet zon goede camera. Binnenkort zal ik echt goede foto's maken:055:

Wat moet er nog gebeuren?
-Plaat over de voeding voor het afdekken.
-DVD drive stealthen( al mee begonnen)
-Sleeven:icon_keel:
-Misschien nog een andere kleur slang.

Greetz Daan

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
D "The White Thing" Gallery & Build Logs 10
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI - 240mm & 360mm - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
P Bitspower T-Block White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R X99 H440 White Build Gallery & Build Logs 28
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slader bitspower g1/4 white rotary angle 1/2 fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Slader 13MM (1/2 ID - 3/4 OD) Monsoon Schroeffitting white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
kenshinyuo white DNA build Gallery & Build Logs 2
radmiraal White Monstah !(nzxt h440) Gallery & Build Logs 16
the_cyberspace Caselabs Black & White Workstation Gallery & Build Logs 41
R Swiftech TruFlex Tubing Black/White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
Evanix Bitfenix Recon (white) Fancontroller HighFlow Product Reviews 0
Sw333t [CANCELLED] Cooler Master Elite 120 Advanced White met diverse extra's Verkocht 8
Blokmeister LED mod op Bitfenix Shinobi XL white Cases en Modding 0
R NZXT Switch 810 Black 'n White WC build Gallery & Build Logs 5
P EK-D5 X-TOP CSQ - White Acetal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
PlayGamble Red Black White MOD Gallery & Build Logs 5
Sw333t White Mini Gallery & Build Logs 29
R Bitfenix Prodigy Windowed Side Panel White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Nerd1979 Pigment White (TiO2) Gallery & Build Logs 99
gerjanlubbers The Little White Destroyer Gallery & Build Logs 40
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
ChillPascal Swiftech MCP35X2 Housing White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 5
canonchiel White Haf Gallery & Build Logs 6
G Fractal design - artic white R4 case HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
C Enermax Fulmo black&white Gallery & Build Logs 7
R Bitfenix Spectre pro led fans - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
psyduck170 Bitfenix Recon White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
M Project: White Destroyer Gallery & Build Logs 21
tomasvanderpijl Phantom Window Panel white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan