• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

the silent cinema

Dat ziet er echt leuk uit :D

Kan je niet is beter een rondje in de stad lopen? of langs een oude sigaren boer? zulke doosjes zijn echt vet om met zoiets te combineren :D!

en dat sigarendoosje kan je ook hoogglans lakken :D! tis maar een ideetje he ;) zal je wel veel tijd gezeur en gepruts schelen.
 
Tis zeker een leuk idee.
Alleen ik heb het plexiglas al en ik denk dat ik als nog dat hout dermate moet gaan zagen en doen,
Kan ik net zo goed bij het plexi blijven denk ik.
+ het plexiglas kan ik op laten lichten.

Misschien dat ik doosje probeer voor de vorm en schaal.
Thx voor de tip!
 
Volgens mij praten we langs elkaar heen.
Er zitten 2x 4 pins connectors op. 1 met zwarte en witte draden.
En 1 met zwarte en gele draden. Ik had het over die met zwarte en gele draden.
Die zwart witte is idd hoe jij zegt doorgelust en is bestemd voor de adapter.
Zwart gele is voor men cpu als ik me niet vergis
 
hmm bedankt voor de tips!
fan word lastig maar koelpasta vervangen zal ik dus wel even doen gheghe.
gelukkig komt de winter eraan en word mij kamer zo goed als niet verwarmd omdat ik maar 1 radiator in men kamer heb die niet goed werkt :p

in men huidige bench ontwerp heb ik nog geen fan mount bedacht en ik wil em graag passief laten lopen dus het word of een heeeele stille fan of geen fan.
 
zooooo
eindelijk men mobo binnen! en wat is ze mooi!
ik moest bijna 2 weken wachten op alternate terwijl er echt 3-5 werkdagen levertijd bij stond maarja zulke dingen gebeuren!

al het plexiglas is gezaagd, alleen nog het plaatje voor de pwr switch en hdd led vastplakken, en nog een kleine stukje waar de uitgang van men PSU in past.
gaatjes boren voor de mobo standoffs.
dan nog wachten op de bestelling van aquatuning *sorry freddy* kmoest nog wat veertjes hebben die de case levels van elkaar af houden.

fotos moet ik nog ff uploaden maar komt goed!

hier zijn ze dan:

toch maar even een fan opgelegd.
nog geen koelpasta gekocht en het was beetje warm in mijn kamer...
dsc0466f.jpg


dsc0467fc.jpg


dsc0469dc.jpg


wel leuk zon nieuwe bios... was ff wennen maar :p
dsc0470xy.jpg


dsc0472ag.jpg


nog ff een ghetto setup totdat ik de laatste deeltjes van men case binnen heb.
ik heb eigenlijk alleen nog die veertjes nodig..
 
Laatst bewerkt:
Met wat inval veertjes toch maar even de plaatjes in elkaar gezet om te kijken hoe die gaat worden:

dsc0474p.jpg


dsc0481i.jpg


dsc0476cu.jpg


Niet echt geweldig te zien maar je ziet de 3 *1 past nog niet geweldig* schroefjes zitten.
als test even een 2,5" laptop drive gebruikt om te passen.
dsc0480tv.jpg


Kabel wegwerk gaatje:
dsc0479y.jpg


en als grote vergelijking ook maar een paar met een 3,5" drive ernaast gemaakt

dsc0482r.jpg


dsc0485hg.jpg


Niet veel groter of hoger dan een 3.5" HDD

dsc0484c.jpg


er moet nog wel wat gedaan worden zoals de power input bedenken en het gat voor de pwr switch uitsnijden. mobo schroef gaten nog maken.
 
Final mugshots: *final final my ass er is altijd nog wel wat waar je niet blij mee bent. komt mogelijk nog wat verlichting bij. paar ledjes.*

dsc0501n.jpg


dsc0496q.jpg


dsc0494u.jpg


Lights off, Fan on

dsc0504o.jpg


dsc0506q.jpg


Tis niet best te zien maar ik heb zon geluk gehad...
Ik heb het plaatje waar de pwr switch en HDD led in zitten vastgelijmd, zonder te kijken of die niet in de weg zat bij het bovenste plaatje.. niet heel slim i know hihi
maar, hij zit er precies tegenaan en is ook nog zo goed als even hoog.

dsc0507h.jpg


dsc0510u.jpg


Iets meer lampjes aan

dsc0508v.jpg


dsc0509l.jpg


misschien ooit nog een bracket maken voor die fan, en er moeten nog wat meer lampjes in..
 
paar dagen terug van wwwicked een paar mooie ledstripjes mogen ontvangen:

dsc0092eo.jpg


dus moest ie maar weer uit elkaar.
nou dat ie toch al uit elkaar lag heb ik meteen de meeste sleeving opnieuw gedaan.
Voor men black kobra build had ik marine blue besteld bij MDPC. nou vond ik die kleur niet helemaal bij die build passen.
gelukkig past ie wel prima bij deze build.
ben net klaar nu *klok zegt kwart voor 3*
misschien nog ff wat night time shots, morgen bij mooi weer komen nieuwe fotos van de sleeving updates.
4 Pin cpu extender kabel is niet meer nodig.
 
Picture time!

dsc0149cn.jpg


dsc0150us.jpg


dsc0146kb.jpg


dsc0152o.jpg


dsc0153se.jpg


dsc0151wm.jpg


dsc0155zu.jpg


dsc0160fi.jpg


dsc0158p.jpg


dsc0156ib.jpg


dsc0157oo.jpg


dsc0159zu.jpg


wwwicked je stripjes passen echt maar NET
dsc0161z.jpg


btw:
denk dat ik tijdens het opnieuw sleeven van de led kabels van men pwr switch iets kapot heb gemaakt aangezien men ringetje niet meer oplicht.... hmpff

Volgende update word ander ram, ringetje fixen, stickers deraf.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bundymania [User Review] Corsair Strafe RGB - mechanische Tastatur mit MX-RGB Silent Switches HighFlow Product Reviews 0
Consigliere [Consigliere User Review] Cooler Master Sentinel IIICooltek Silent fan 120mm HighFlow Product Reviews 0
Consigliere [Consigliere User Review] Silent Base 800 van BeQuiet HighFlow Product Reviews 1
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
N 80mm NorthQ 3709WL Silent Tornado Overige Koeling 6
M Sleeve kleur Be Quiet! Silent Base 800 Cases en Modding 4
S gelid silent slim 120mm pwm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DutchChilles [VERKOCHT] Silent Pro Hybrid 1050Watt Verkocht 8
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
P [VERKOCHT] be quiet! Silent Wings 2 140mm (2x) Verkocht 2
DutchChilles [IN-ACTIVE] Silent Pro Hybrid 1050Watt Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro M2 420W (klus project) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro M2 720W en Cooler Master Silent Pro Hybrid 850W Verkocht 2
dave-firsttimer:) Nexus 80mm pwm series real silent case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
GeneralX GeneralX - Vincent - Silent XL Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
D 250x250x30mm Silent LED FAN HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DutchMicro [2012/2013] Silent Hill: Revelation Films / Movies 1
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
7 Noiseblocker Black Silent Pro PLPS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
l3p [VERKOCHT] 2x CM Turbine Master Mach 1.8 120mm + 2x Be quiet! Silent Wings USC 140mm Verkocht 2
l3p [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro Hybrid 1050W *Nieuw in vlies* Verkocht 3
l3p [IN-ACTIVE] 2 x Be quiet! Silent Wings USC 140mm Verkocht 0
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
Bullus [IN-ACTIVE] 4x 80MM Nexus Real Silent Case Fan Gevonden 1
Sw333t Waarde Cooler Master Silent Pro M500 Gesloten 4
soppy Aerocool Silver Lightning 140mm Silent White LED Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
C Thermalright X-Silent 140mm fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
vincent Phobya - Silent Waterproof 700 RPM Fan - G-Silent 18 - Red LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [User-Review] Phobya G-Silent 18 700rpm RedLed im Cartago´s Review HighFlow Product Reviews 3
A Coolermaster Silent Pro M850 tikkend geluid? Overige Koeling 3
Sw333t Thermaltake Silent CAT 120mm Case Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
Robert [INACTIVE] CoolerMaster Silent pro Gold 700W Nieuw in doos Verkocht 0
J Silent watercooling? Advies Waterkoeling Setup 24
Sw333t [VERKOCHT] Asus EN210 SILENT/DI/512MD2(LP) aangeboden Verkocht 1
Freddy Cooler Master Silent Pro 80plus Gold voedingen op voorraad :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Ctrl Sharkoon Silent Eagle 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J Nexus Real Silent Case Fan Overige Koeling 7
S Reputatie voeding-Coolermaster silent serie Hardware & Software 2
Craven Craven/ Sonny/ Silent OC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
MrGiorgio Kabels Home Cinema, welke kwaliteit? Merk of merkloos? Algemene Discussies 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan