• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

the silent cinema

Mannozels

Active member
Na mijn vorige project wou ik wat lichters.
Het gamen komt zeker nog wel een vervanger voor maar dat moet nog ff wachten.

Ik werd een beetje naar van mijn ventilators die herrie maakten als ik alleen een film wou kijken..
Dus daar gaan we iets op vinden.
Daarnaast wil ik alles kunnen zien dus was ik als een gek aan het zoeken naar een leuke case.
Om erachter te komen dat die er niet echt is.
Na iets teveel gekwijl over de freshly sliced benchtafel van barfastic heb ik besloten om zelf een benchtafel achtig iets van smoked acryl te fabriceren, maar dan voor een mini-itx bordje.
Iemand suggesties voor goeie lijm? Ik kwam op verschillende fora chloroform tegen als lijm, en dat je dat wel kan halen bij de aphoteker... het zal mij benieuwen.

Men bestelling van highflow is al binnen maar ik zal er nog 1 moeten doen denk ik.

Ik heb al binnen:
Blauwe sleeving
Witte sleeving
Lamptron modding tool kit
Pico-power supply
Acryl plaatje
16mm black vandal switch met witte ring led
Wit 3mm hdd ledje

Nog te krijgen:
Mdpc sleeve spul

Nog te bestellen:
Mobo: ASUS E35M1-I Deluxe
admllaxBOAom3Rlg_500.jpg


Ram: Corsair 4 GB DDR3-1600 Kit
corsair-dominator-4gb-ddr3-1600-cl8-kit.jpg


Schijf: Corsair CSSD-F60GB3-BK
778901.jpg


Kzal binnenkort ff wat schetjes maken van men case..
De vorm heb ik al in men hoofd zitten.
Nou nog bedenken hoe ik men psu vast ga maken.
Kijken hoe en waar ik men schijfje ga monteren.
Heel misschien ga ik nog een bracket maken waarmee ik een fan erboven kan hangen voor in de zomer als het warm word. Maar dat kan altijd nog zodra het weer warm word.

Als het goed is komt morgen men mdpc pakketje binnen met sleeving, heatshrink, schroeven en cable clamps.

Fotos komen binnenkort wel!
 
Laatst bewerkt:
Sleeving van mdpc is binnen.
Omdat men pico psu een 24 pin stekker met een printplaatje erop is, heb ik een verlengkabel gepakt en die gesleeved.
Nou kwam ik erachter dat er op men 4 pin cpu stekkertje een paar extra kabels zitten die ik niet ken.
Dus daar nog een verlengkabeltje voor and were good to go!

Nou nog de hardware en we kunnen gaan bouwen.
 
ok prima ik ga verdomme wel wat fotos schieten van de onderdelen..

HIER:

dsc0411s.jpg


Dit is men pico PSU
dsc0412nr.jpg


dsc0415e.jpg


Dit zijn de 2 draadjes die ik niet ken. dus ik weet ook niet of ik die zomaar af kan knippen.. lijkt me niet ze zitten er niet voor niets dunkt mij.
dsc0416xq.jpg


Let niet op men heatshrinks aub..
dit was men eerste keer sleeven, en de kleine flexsleeve van 3mm van highflow is dus niet even groot als de small black van MDPC maarja ik ben toch tevreden
dsc0417ls.jpg


dsc0418dt.jpg


dsc0419x.jpg


zo slecht ziet het er niet uit toch?

en naja hier ook nog maar een foto van gemaakt
dsc0421e.jpg
 
Laatst bewerkt:
kijk dan nog maar een keertje ik heb ze net gepost.
btw thanks voor die grill kenny!

ben niet boos hoor
just horsing around!

EDIT:
ben stoned en het is al laat..

mobo net toch maar besteld..

kzie wel hoe ik het doe met geld deze maand :p
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het niet aan te raden om een ATX 24pins extender te gebruiken bij een pico psutje, het is allemaal al zo minimaal, en met zulke draad/weerstand, kunnen er rare dingen gebeuren?
 
Volgens mij gaat dat wel goed. Op andere sites stonden meerdere malen extenders als aanbevolen accesoires. Dit waren wel 20 naar 24 pin adapters. Maar als dat kan moet een gewone extender toch ook goed gaan?
Die pico psu kan 150w aan, de adapter 84w uit men hoofd.
De processor heeft volgens alternate maar 19 wat nodig.
Bij een review op tweakers las ik een verbruik van 38w. Maar dat is mogelijk met normale hdd erbij en cdrom drive.
Ik heb een ssd die 1w verbruikt en geen cdromdrive.

Misschien is een wat sterkere adapter nodig maar dat zie ik dan wel.
Mobo komt hopelijk dinsdag binnen, dan kan ik beginnen met zagen en boren.

Kheb van karton een proefversie gemaakt maar ik was niet helemaal tevreden.
De ssd kon er nergens echt goed in bevestigd worden.
Dus ik ga nog wat kleine aanpassingen maken voordat ik ga zagen..
 
die lussen zitten er gewoon zodat ze niet 4 lange draden moeten trekken maar nu dus gewoon 2 langen en deze dan doorlussen omdat dit toch dezelfde voltagelijnen zijn en de rating gemakkelijk over 1 kabel gaat
Greetz B0B0
 
die lussen zitten er gewoon zodat ze niet 4 lange draden moeten trekken maar nu dus gewoon 2 langen en deze dan doorlussen omdat dit toch dezelfde voltagelijnen zijn en de rating gemakkelijk over 1 kabel gaat
Greetz B0B0

Nja klopt, maar er gaan toch 4 draden naar die 4pin of zie ik dubbel?

toch maar even wat fotos gemaakt:

dsc0427o.jpg

btw: help me onthouden dat de witte de -Pled is

HDD ledje
dsc0428o.jpg


en hier nog even het proefmonster van case:
dsc0423x.jpg
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Jason Be Quiet! Silent Loop 2 AIO CPU Liquid Cooler - 360mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
bundymania [User Review] Corsair Strafe RGB - mechanische Tastatur mit MX-RGB Silent Switches HighFlow Product Reviews 0
Consigliere [Consigliere User Review] Cooler Master Sentinel IIICooltek Silent fan 120mm HighFlow Product Reviews 0
Consigliere [Consigliere User Review] Silent Base 800 van BeQuiet HighFlow Product Reviews 1
Zwelgje Iemand ervaring met NorthQ 120MM 3711WL Silent Tornado Fans of iets anders? Overige Koeling 2
N 80mm NorthQ 3709WL Silent Tornado Overige Koeling 6
M Sleeve kleur Be Quiet! Silent Base 800 Cases en Modding 4
S gelid silent slim 120mm pwm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
DutchChilles [VERKOCHT] Silent Pro Hybrid 1050Watt Verkocht 8
Cygnitr0n [Casemod] Raspberry Pi "Silent 4 Twin Cooler" Gallery & Build Logs 8
P [VERKOCHT] be quiet! Silent Wings 2 140mm (2x) Verkocht 2
DutchChilles [IN-ACTIVE] Silent Pro Hybrid 1050Watt Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro M2 420W (klus project) Verkocht 4
Sw333t [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro M2 720W en Cooler Master Silent Pro Hybrid 850W Verkocht 2
dave-firsttimer:) Nexus 80mm pwm series real silent case fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
GeneralX GeneralX - Vincent - Silent XL Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
D 250x250x30mm Silent LED FAN HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
DutchMicro [2012/2013] Silent Hill: Revelation Films / Movies 1
J Gigabyte 5770 silent cell gaan waterkoelen om hem dunner te maken Waterkoeling 3
7 Noiseblocker Black Silent Pro PLPS HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
l3p [VERKOCHT] 2x CM Turbine Master Mach 1.8 120mm + 2x Be quiet! Silent Wings USC 140mm Verkocht 2
l3p [VERKOCHT] Cooler Master Silent Pro Hybrid 1050W *Nieuw in vlies* Verkocht 3
l3p [IN-ACTIVE] 2 x Be quiet! Silent Wings USC 140mm Verkocht 0
Sw333t [VERKOCHT] 3 x Phobya Nano-G 12 Silent Waterproof 1500rpm Multioption 120mm RED/BLACK Verkocht 8
Bullus [IN-ACTIVE] 4x 80MM Nexus Real Silent Case Fan Gevonden 1
Sw333t Waarde Cooler Master Silent Pro M500 Gesloten 4
soppy Aerocool Silver Lightning 140mm Silent White LED Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
C Thermalright X-Silent 140mm fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 4
vincent Phobya - Silent Waterproof 700 RPM Fan - G-Silent 18 - Red LED HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
C [User-Review] Phobya G-Silent 18 700rpm RedLed im Cartago´s Review HighFlow Product Reviews 3
A Coolermaster Silent Pro M850 tikkend geluid? Overige Koeling 3
Sw333t Thermaltake Silent CAT 120mm Case Fan HighFlow Product Suggesties en Nieuws 15
Robert [INACTIVE] CoolerMaster Silent pro Gold 700W Nieuw in doos Verkocht 0
J Silent watercooling? Advies Waterkoeling Setup 24
Sw333t [VERKOCHT] Asus EN210 SILENT/DI/512MD2(LP) aangeboden Verkocht 1
Freddy Cooler Master Silent Pro 80plus Gold voedingen op voorraad :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Ctrl Sharkoon Silent Eagle 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
J Nexus Real Silent Case Fan Overige Koeling 7
S Reputatie voeding-Coolermaster silent serie Hardware & Software 2
Craven Craven/ Sonny/ Silent OC Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
MrGiorgio Kabels Home Cinema, welke kwaliteit? Merk of merkloos? Algemene Discussies 17

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan