Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
oke ff rap overal door heen gelezen,, euhmm,, ik wil wel graag me ander halve plek willen hebben en dan bij de NFS Flatout Spelers willen zitten dus demo, reinoud, basje en Plasma.
Jan als je het nog leest,, sterkte man! Doe rustig aan en we denken aan je <3
ow en tevens voor de gene die mee wil spareribs eten meld het even hier,, dan kunnen we optijd reserveren en hopelijk als een groep lekker bunkeren!!
Van mij mag die, maar .... tussen AE10 en AE11 zit de grote stekkerdoos. Dus er zit bij Reinoud een stekkerblok.
Maar dat geldt uiteraard ook voor de overkant. Tussen Freddy en zn broer Kevin zit ook n stekkerblok.
Als je mensen naast elkaar laat zitten is het dan weer slordig als er een stekkerblok tussen zet.
Net gehoord dat ik wel blijk te kunnen en nu zijn de plaatsen weg, aargh
Kijk wel of ik dan nog lang kom, mits ze daar niet de hoofdprijs voor vragen als je zonder PC komt.
Kijk wel of ik dan nog lang kom, mits ze daar niet de hoofdprijs voor vragen als je zonder PC komt.
Tja ik loop al jaren te beweren dat ik kom en elke keer kan het om een reden niet .
Krijg net te horen dat ik die periode zelf mag indelen, nieuws komt alleen een week later dan om gevraagd helaas.
Moet even kijken wat ik nu doe, wellicht dat ik de zaterdag dan kom en die case van me los mee neem, want die wilde toch iedereen zien