Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
/bragging rights on https://www.dropbox.com/s/oaiy3dlpyj9occw/2016-01-30 17.37.47.jpg?dl=0
Zo erg dus
NFS is mijn favoriete race game by far. Meer dan 200+uur in deze versie zitten.
De tijden die je van Plasma enzo ziet zijn overigens fake, das een save-hack, zodat ze iig alle auto's in de multiplayer tot hun beschikking hebben.
Op het moment is er geen enkele track waarop iemand een betere tijd heeft neergezet. In iedergeval van de mensen in mijn vriendenlijst (Highflow)
Mocht je Sea-Crest Tour onder de 13 minuten kunnen rijden, en dan bedoel ik constant, dan hebben we een wedstrijd
(edit) na vandaag wat rondjes te hebben gereden om alvast te oefenen voor The Party, is mijn PB wat scherper gezet. 12:13.34
/bragging rights off
Zo niet, hebben we ongelofelijke lol op de Highway-map van vorig jaar, dat was een winnaar geloof ik
Dit jaar niet via TP, we sponsoren dit jaar prijzen pakketten aan de game compo's waar meer animo voor is.
Voorgaande jaren waren het vooral HF'ers die meededen aan de casemod compo
Dus ben ik van plan om de CM compo gewoon binnen de HF groep te houden