Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als we de 2 plekken die nog leeg zijn naast de highflow groep ook reserveren dan zou dat kunnen.
Zelf sta ik in ieder geval mijn halve plek af, en het is nog niet 100% of ik kan komen, uiteraard laat ik het ook op tijd weten.
[MENTION=4449]ProAce[/MENTION] Ga jij nou ook nog? Ik ben zeker van plan te gaan, indien er een plaats te weinig is wil ik best van 1,5 naar 1 plaats (indien nodig dus).
We hebben in totaal 32 plaatsen en moeten even kijken hoe we die over iedereen die mee gaat verdelen. De plekken zijn de plekken die op de seat selectie gereserveerd staan. En 4 van de plekken op de seat selectie zijn al gereserveerd door demolisher.
Zoals het nu lijkt hebben we een halve plek over. Als er nog mensen mee willen dan moeten we even kijken of iemand nog een halve plek in wil leveren.
[MENTION=4449]ProAce[/MENTION] Ga jij nou ook nog? Ik ben zeker van plan te gaan, indien er een plaats te weinig is wil ik best van 1,5 naar 1 plaats (indien nodig dus).