Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
[MENTION=1]Freddy[/MENTION] en overige jury, wat insight info op hoe er beoordeeld zal worden? Creativiteit, 'hoeveel hiervan is custom', zo clean mogelijk etc? Would be appreciated
We geven voor verschillende categorieën punten, dus onder andere creativiteit, algemene uitstraling, ontwerp, moeilijkheidsgraad en afwerking.
De casemods met de meeste punten bij elkaar opgeteld, zullen de winnaars worden.
Hallo! Bedankt voor de 3e plek echt wauw! Ik stond er helemaal versteld van ! Nu wil ik niet ontevreden overkomen ofzo maar het volgende stond op de website van the- party: Er zullen weer mooie prijzen beschikbaar worden gesteld voor de nummers 1 t/m 5. Wij kunnen in ieder geval zeggen dat elke winnaar een ProAce LEDstrip (kleur naar eigen keuze) mee naar huis mag nemen. Dit jaar dus meer kansen en meer winnaars!
En ik deze extreem goed kan gebruiken als vervanging voor mijn oude ccfl's de vraag hoe dit geregeld is! Nogmaals ik wil niet ondankbaar overkomen!!!