Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ligt aan de kwaliteit van de beschermlaag.
Zolang die blijft zitten is er niks aan het handje, zodra er ook maar een klein ongedekt plekje is en het gaat reageren (wat niet altijd het geval hoeft te zijn) dan heb je binnen de korste keren de hele coating + corrosie in je loop zweven.
Design van het koeloppervlak is lekker vernieuwend, ben benieuwd of het ook iets gaat opleveren.
Dan kan er misschien eens aan vervanging worden gedacht van de Xchanger.
*begint in goed vertrouwen al te meten en te tekenen*
Meh, ik heb hier op een ander forum ook al iets over gezegd. Ik denk serieus dat dit de Duke Nukem Forever van de waterkoeling kan gaan worden. En dan zeg ik nog niets over de kwaliteit.
Iets in mij zegt dat het gaat falen, en rads met aluminium in is imho sowieso = no go voor mij, doe mij dan maar nog altijd een goede oude Thermochill, heb je tenminste wat meer koper aan ^^.
Hier een zitat van een duits Forum ( Forum de Luxx van hardwareluxx)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!:111:
hw-lab.com: Can you tell us about materials that are used in the production of these radiators?
>> Feser: The material, these radiators are made of, is aluminum and stainless-steel. The first reason was, to get this rads done in compliance with ROHS-confirmation. No lead (Pb) and no Cadmium (Cd) inside. But there´s no aluminum in the water-channels! The water-bearing parts are made of a really fine stainless tube, with an inside structure, which allows an optimal thermal transfer to the outside aluminum-fins. Everyone knows about the heat conductance of copper and we all know, that stainless steel is worse than copper. But, in this case we only need a thermal breakthrough to the aluminum and that’s mostly dependent on physical inertia. The wall-thickness of the stainless tube is only 0,2mm. So, the heat of the coolant is moving right through to the alu-fins…