Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Dit zijn de onderdelen van de monster rad de "normale" krijgen denkik wel zo'n 6cm dikte (schat ik) en of die ook modulair zijn dat weet ik niet
Is opzich wel handig wil je beetje uitbreiden dan hoef je alleen maar paar losse stukken te kopen ipv een compleet nieuwe
Op dit moment betwijfel ik of de introductie nog soepeltjes zal verlopen. Het wordt hier een verdomde soapserie als ik zo post #467 bekijk op deze pagina.
@k.3nny: het betreft een prototype, oftewel de enige. Geen productielijn en is daarmee erg duur om te maken. Dus die $1000 vindt geeneens vreemd. Het Rad zal waarschijnlijk toch wel ruim boven de €100 geprijsd worden. Het is wel vreemd dat het prototype bij DazMode in zijn PC zit, hij is niet echt een tester.
@MrGiorgio: Die had ik niet gezien. Hij geeft daar als conclusie dat het dual-Rad zijn CPU en twee videokaarten en mobo bijhoudt. Ik ben niet overtuigt. Hij heeft er fans opzitten die de gemiddelde afzuiger beschamen (3000 RPM Sun Aces), wat mij onwenselijk lijkt. En zijn CPU gaat ruim boven de 70 uit en dit zonder een videokaart te stressen.
Ik hoop dat Skinneelabs of een andere tester snel zijn handen kan leggen op dit prototype. Ben wel benieuwd naar een vergelijkend warenonderzoek :045:
en die admiral van tfc is ook noglang niet bewezen, wie steekt er ook 3Krpm fans op zon dik rad? ik denk dat de constructie te diep is voor gewone fans, ivm de statische druk
Is het dan niet logischer als je er goeie laagtoerige fans op zet?
Ik heb tot volle tevredenheid 2x een rad van TFC gehad, maar deze komt op mij nog niet geloofwaardig over.
Ook ik zit te wachten op een betrouwbare test van Martin of wellicht coolfris. :112:
Ligt het aan mij of is er op dat forum een lichte antipathie jegens TFC?
TFC krijgt weinig credits en sommige peepz die daar wat posten komen over als hatertjes of hebben op zn minst al een slechte historie met TFC