Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die komen morgen of overmorgen bij ons binnen en zal dan toegevoegd worden aan de webshop
Ze worden in twee formaten geleverd, zowel voor 3/8" en 1/2" slangen.
Bitspower zal mid-eind deze maand op voorraad komen
@ Xel, ik denk dat deze TFC fittingen ook niet geschikt zijn voor jouw setup, omdat die maar 45 graden hoek heeft. Als ik zo hoor, heb jij echt 90 graden nodig om het ruimtegebrek probleem op te lossen.
Niet voor de gpu's waar ik de Koolance Swiveling Elbow's voor gebruik maar
voor Ek-Tops. Hmm zag net dat de 1/4" aansluitingen te dicht naast elkaar
zitten :eusa_think:
Pff moet stoppen met Freddy te spekken :eusa_dance:
Niet voor de gpu's waar ik de Koolance Swiveling Elbow's voor gebruik maar
voor Ek-Tops. Hmm zag net dat de 1/4" aansluitingen te dicht naast elkaar
zitten :eusa_think:
Moet eerlijk bekennen dat ik het lelijke dingen vind Doe mij dan maar de 45 graden verbindingen van Koolance. Deze hadden ze gewoon helemaal moeten polijsten/verchromen net als de gewone fittingen van Feser(BP).
Ik wacht fijn op de levering van BP dan kijk ik wat voor een leuks daar tussen zit
Het zou idd mooier zijn geweest als die helemaal chrome/gepolijst was denk ik.
Maar het matte metalen kleur heeft ook wel wat.
Voelt ook degelijk aan (massief, schroeft stevig vast en de rotatie om de as is ook stevig).
Kwalitatief zit het wel in orde
Super handig dat het gedeelte boven de G1/4" schroefdraad om zijn as kan draaien!
Je moet wel enig kracht zetten om het te draaien, maar dat moet denk ik wel, want het moet waterdicht blijven
Met die rotatie hoef je niet meer te pielen met hoekfittingen dat die precies naar de juiste kant "wijst".