• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH Deskbuild "Lost"

Zo de andere paneel is ook zo goed als klaar.

In ieder geval past alles. Nog wel wat schuren. En natuurlijk het paneeltje vastzetten.

Het verzinken ging nu wat beter. Ik maak gebruik van een geleende kolomboormachine maar er zit geen diepte afstel ding op.
Dus gaat alles op het oog.

IMGP6964.jpg

IMGP6968.jpg

Zo morgen maar weer verder klussen.

Zo weer even een paar uur gevijld en geschuurd.

Zo eerst alles er weer af halen voor we verder kunnen.

IMGP6969.jpg

De grootte van de window even aangepast aan de buitenlijnen van het display.
De window is nu iets groter dan de orginele aquero window.
Even uit proberen.

IMGP6972.jpg

Nu dit klaar is gaan we verder met het schuren van de buitenranden van het acryl.

IMGP6976.jpg

Zo nu de schuine kanten van het aluminium paneeltje nog.

Aa niet slecht.

IMGP6978.jpg

Volgende klus is het boren van de bevestigingsgaten en draad tappen.
Maar dat is voor morgen.

IMGP6979.jpg

Weinig tijd vandaag maar toch iets kunnen doen.

Het aquero fronpaneel zit nu vast geschroefd. Even wat molexen aansluiten.
De poweradjuster hebben nog geen functie op dit moment.

Met een oude coolermaster psu waarvan ik de kabels verlengd heb voor testdoeleinden heb ik de boel even aangesloten.

De blauwe leds achter het acrylpaneel "daar moet ik nog aan werken".

Ik kan het niet laten om toch een paar foto's te schieten.

Even 4 2,5 mm gaten boren om 3 mm draad er in te kunnen tappen.

IMGP6980.jpg

Front view.

IMGP6983.jpg

IMGP6981.jpg

Te donker !

IMGP6988.jpg

IMGP6995.jpgWat zal ik zeggen.

Eindelijk na twee zenuwslopende weken is de desk weer terug.
Ik heb het gevoel dat er een tank over mijn hersenpan heen gereden is. Er is geen dag voorbij gegaan of ik kon alleen maar aan de desk denken. Dat is gelukkig voorbij.

Alles staat nu boven dankzij de hulp van mijn buurman dennis "grote bus vroem vroem".

Ik moet terugdenken aan de uitpak foto's van L3P "wat een moment".

Ze zeggen dat het echte werk nu gaat beginnen maar ik heb nog een hoop te doen. Maar de desk is terug en dat is het belangrijkste.

Zo lijkt de desk al lekker groot he.

IMGP6995.jpg

IMGP6994.jpg

IMGP6997.jpg

Als je denkt dat er kleurverschil is "dat is er niet". ik zag wat lichte vlekken maar dat was stof "pffff".

Zo dat was het weer voor vandaag.

Waauuww dat ziet er mooi uit en.... groot!!! :)

Ja dat mag ook wel freddy. Er zit genoeg uren in en ik ben er nog lang niet maar langzaam aan gaat het leukere werk beginnen het samenbouwen. Ondertussen plannen van een hoop zaken.

Er worden wat custom panelen voor me gemaakt en een paneel met de namen erop van m'n sponsors + logo.
Verder veel contacten gelegd voor customwerk.

Zo dat was het weer voor vandaag.

Net even de Titan getest "oke" in mijn office rig. En de 2 x 690 weer terug geplaatst na het testen. er komt dus een derde titan in de desk.

Eh.......wauw?!!! Ziet er gelijk anders uit! Laat je die nieuwe alu paneeltjes ook nog spuiten daar? Of ga je dat zelf oen.

Nee die doe ik zelf.

Ik heb de desk een paar weken moeten missen. Als ik dan de hele handel nog een paar weken kwijt ben dan roest mijn gereedschap. Ha ha. Ik heb in mijn andere build ook mijn panelen en plaatjes gespoten "leuk werk".

Ja dat WOW gevoel had ik ook toen ik het terug kreeg.

Inmiddels staat\ligt mijn mod cave helemaal vol met onderdelen. Dus heb ik wel wat werk om alles een plek te geven zodat ik toch nog normaal kan werken.

Maar ik heb er reuze zin in. Ha ha en in mijn hoofd is al iemand bezig met het verder in elkaar zetten van de desk. Dit zal wel niet meer ophouden tot dat de desk klaar is.

Hoe kan dat nu.

Nieuwe razor block besteld voor m'n Titan.

Vandaag maar een installeren. Alles gaat goed tot dat ik de backplate moet vastschroeven op het koelblok.

PAST NIET .NEE HE dat is niet waar ik moet iets fout doen.

Na 26 keer de handleiding gelezen te hebben geef ik het op de M3 schroeven passen niet . Zowel de set bij de backplate als van de koelblok. Er zit niets anders op dan alle los te halen.

Freddy maar even mailen.

Dat is balen :( Wij hadden graag een update gezien met de blokken op de kaarten.
Zie PM, als ik jouw mail heb, ga ik er direct achteraan bij XSPC.

Ja ik ook. Raar dat geen enkele 3mm schroef die bij het blok en de backplate zitten gewoon niet passen. Aangezien ik naast de bijgeleverde schroeven ook zelf 3mm rvs heb even gekeken "er zit gewoon geen begindraad in lijkt het". Ik ga er niet aan sleutelen.

De foto's heb ik je net gemaild en het pakketje volgt morgen zodra de postkantoor hier open is.

Zucht jammer. "no progress today".

Aangezien mijn avondje al bijna voorbij is eindig ik hiermee.

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Ha ha huilen heeft geen zin. Vandaag stond op de planning:
- werkbank schuur opruimen (zodat ik morgen kan gaan spuiten); ready
- even koelblok op de titan plaatsen .......shi. fu. pffffffffffffffffffffffffffff "lukt niet".

3mm is toch echt 3mm "ik ben toch niet gek".

Gelukkig is de service bij HighFlow TOP. :030:

En zien jullie iets !!

IMGP7011.jpg

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan