• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

TATH Deskbuild "Lost"

Zondag lekker werken aan de desk.

Ik heb de grommets in de achterkant erin gedaan en op de insertpanels. Even een mb er op geplaatst. Ahum ik denk dat ik de support voor de insert panels wat ga aanpassen. De andere plaatjes maar vervangen door wat dikkere.

De insert panel er weer in en alles nalopen. "O ja das nie goe he" . De vier schroeven die de tray aan het achterpaneel moeten bevstigen liggen niet in lijn. Dus zit er niets anders op dan de support plaatjes 2 mm in te korten waardoor de mb tray iets lage komt te liggen en vastgezet kan worden.

Zo zie je er niets van wat er niet goed zit.

7142.jpg

Zo nu met het kleine zaagje maar eens 40 plaatjes zagen.

IMGP7143.jpg

Meten is weten dus alle plaatjes gelijk gevijld.

IMGP7147.jpg

De plaatjes voor de gaming zijde zijn klaar. Morgen maar verder met de andere kant.

IMGP7149.jpg


O ja kleine update voor wat betreft de hardware "er komt een 4e titan aan".

Het blok moet even een paar weken wachten want m'n boom is leeg.

Ill be back.
 
Plaatjes voor onder de insert panels zijn klaar.

Had vandaag meer willen doen maar de planning ging iets anders dan gedacht (2 x naar de dierenarts) en morgen ochtend een spoedoperatie. Ik hoop dat alles goed gaat "we willen haar nog niet missen".

Afwachten charly

IMGP7150.jpg

Setje support plaatjes "nog even op maat maken".

IMGP7151.jpg

Eerste set van 20 (game side) is gespoten.

IMGP7152.jpg

2e set (server kant) op maat, geschuurd en gespoten.

IMGP7153.jpg


Morgen maar weer verder.
 
Sterkte henry,met charly.


Bedankt jongens.


Ik ben een realist dus ik weet dat er een tijd van afscheid nemen onvermijdelijk is. Echter niet voordat ze er alles aan hebben gedaan.
En daar ga ik van uit. Over 15 minuten ga ik haar wegbrengen en hopelijk kan ik haar aan het einde van de dag weer ophalen.

Mijn ander jack is helaas maar 10 jaar geworden "suikerziekte". Je raakt er aan gehecht.
 
Goed nieuws:

- mijn 14,5 jaar oude jack russel heeft de operatie overleefd en is bezig met haar com back .
wel een kilo lichter van de operatietafel af.

De dierenarts zij " vertroetelen en kachel op 22 graden".

IMGP7182.jpg


Verder zover we wat kunnen doen "zonder dat de hond om aandacht vraagt" bezig geweest met de led verlichting.

- gaten geboord in de desk voor de doorvoer van de bekabeling;
- kabels gesleeved;
- en ledstrips gemonteerd.

Cable management is voor morgen.

Even wat foto's.

IMGP7190.jpg

IMGP7191.jpg

IMGP7192.jpg

IMGP7197.jpg

IMGP7198.jpg

Morgen maar weer verder.
 
Gelukkig henry,hoop dat ze er snel bovenop komt.

De een na laatste foto is het mooist,dat blauw haha.

Ja dat vind ik zelf ook Sander. Zal het ook wel worden "misschien wat subtieler" i.v.m. de blauwe leds in mijn razor blokken.


Charlie gromt alweer om eten dus ik denk dat er een nieuwe batterij inzit. Gaat gelukkig de goede kant op.

Ben erg gehecht aan m'n 14,5 jaar oude jack.
 
Zo vandaag weer lekker bezig geweest.

Na gisteren was het tijd om de bedrading van m'n led verlichting netjes weg te werken.
Dit betekende inkorten bundelen en vastmaken.

Aangezien ik de ruimte in de achterkant niet als stortplaats wil gebruiken moet alles wel netjes geburen.
Her en der nog wat gaten geboord.

Draden gebundeld en verbonden met de controller. Controller tegen de voorkant aan gemonteerd zodat er makkelijk nog 2 voedingen bij passen. Maar dat gaat wel lukken denk ik.

IMGP7208.jpg

Zo nu de voeding nog even monteren.

IMGP7209.jpg

Zo deze klus is ook klaar.
 
Zo nu de de fans in de desk plaatsen en de 2 over gebleven 560 radiatoren.

eerst weer even testen.

IMGP7210.jpg

Fans eerst even geplaatst om te kijken of er nog iets geboord moet worden "ja maar dat gaat morgen gebeuren".

IMGP7214.jpg

2040 mm lekker lang he.

IMGP7218.jpg

Iemand wilde nog een foto met "Peter Pan kleuren". Niet echt mijn kleur. Het wordt toch blauw "toch Sander mooi blauw".

IMGP7220.jpg

Zo morgen maar weer verder. Truste
 
Vandaag maar weer verder.

Gisteren alle overige fans gemonteerd om zo een goed beeld te krijgen waar ik nog wat moet boren en vijlen.

Even een stukje tape op de insert panel "markeren"en we kunnen aan de gang.

IMGP7224.jpg

Wat sleuven gezaagd met de decoupeer. En een stuke afval acrylic is makkelijk on de breedte te checken.

IMGP7223.jpg

Effe een rechthoekje gevijld in de bodem van de desk. Nut kunnen alle fankabels mooi naar beneden.

En weg zijn de kabels.

IMGP7227.jpg

Nu de fankabels mooi weggewerkt zijn kan ik de radiator ook monteren.

Mooi gezicht. Nog een rechthoekje uitzagen en vijlen en dan is dit ook weer klaar.

IMGP7225.jpg

Ill be back
 
Zondag "lekker uitslapen en wat modden".

Vandaag de laatste radiator met fans geplaatst.

Verder de montage van de achterste ledprofiel gemodificeerd " schroefdraad uitgeboord en schroeven vanaf onder naar boven gemonteerd". Het ledprofiel sluit nu beter aan.

Verder de laatste strook neopreen geplaatst.

Ha ha al dit werk koste me dus ruim een halve middag.

Resultaat van gisteren. fankabels verdwijnen onder de insertpanel.

IMGP7229.jpg

Zo even testen.

IMGP7241.jpg

Neopreenband erin en klaar zijn we weer.

IMGP7250.jpg

Op naar de hutspot " jamie".
 
Komt er een filter op de fans?
De fans trekken lucht naar binnen zie ik, zonder filter ligt er binnen een mum van tijd een laag stof over alles in de desk.

*edit*
Ohnee, die blazen lucht naar buiten, dan hoeft er daarop geen filters :)
 
Komt er een filter op de fans?
De fans trekken lucht naar binnen zie ik, zonder filter ligt er binnen een mum van tijd een laag stof over alles in de desk.

*edit*
Ohnee, die blazen lucht naar buiten, dan hoeft er daarop geen filters :)


Bij mijn custom gemaakte fangrills zitten fan filters bij. Ik heb gezien hoe ze het probleem bij de bouw van pcjunkie hebben opgelost. Nylonkous over grill getrokken ( dit is een mogelijkheid.

Aangezien de afstanden van mijn fangaten niet overall exact hetzelfde zijn laat ik dezelfde fangrills die ik voor de black dragon heb laten maken nog een keer maken maar dan met een extra layer. Het is de bedoeling dat je het middelste frame er zijdelings uit kan trekken. Dus het is een soort langwerpige u-frame.

Dus het stofprobleem heb ik dan minimaal.

Ik heb gisteren even test gepast met de fangrills die ik voor de black dragon heb laten maken.

Dus het zit nog in de pijp maar er is aan gedacht.
 
Gisteren nog gewerkt aan het verlengen van mijn psu kabels op mijn test psu.

I werd even gestoord en kon het helaas niet afmaken "straks maar weer verder".

4e titan is ook binnen. "jippie". Wachten is nog even op het blok wat op nalevering staat.

Zo maar weer verder.

IMGP7251.jpg
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan