Tath
Well-known member
Zondag lekker werken aan de desk.
Ik heb de grommets in de achterkant erin gedaan en op de insertpanels. Even een mb er op geplaatst. Ahum ik denk dat ik de support voor de insert panels wat ga aanpassen. De andere plaatjes maar vervangen door wat dikkere.
De insert panel er weer in en alles nalopen. "O ja das nie goe he" . De vier schroeven die de tray aan het achterpaneel moeten bevstigen liggen niet in lijn. Dus zit er niets anders op dan de support plaatjes 2 mm in te korten waardoor de mb tray iets lage komt te liggen en vastgezet kan worden.
Zo zie je er niets van wat er niet goed zit.
Zo nu met het kleine zaagje maar eens 40 plaatjes zagen.
Meten is weten dus alle plaatjes gelijk gevijld.
De plaatjes voor de gaming zijde zijn klaar. Morgen maar verder met de andere kant.
O ja kleine update voor wat betreft de hardware "er komt een 4e titan aan".
Het blok moet even een paar weken wachten want m'n boom is leeg.
Ill be back.
Ik heb de grommets in de achterkant erin gedaan en op de insertpanels. Even een mb er op geplaatst. Ahum ik denk dat ik de support voor de insert panels wat ga aanpassen. De andere plaatjes maar vervangen door wat dikkere.
De insert panel er weer in en alles nalopen. "O ja das nie goe he" . De vier schroeven die de tray aan het achterpaneel moeten bevstigen liggen niet in lijn. Dus zit er niets anders op dan de support plaatjes 2 mm in te korten waardoor de mb tray iets lage komt te liggen en vastgezet kan worden.
Zo zie je er niets van wat er niet goed zit.
Zo nu met het kleine zaagje maar eens 40 plaatjes zagen.
Meten is weten dus alle plaatjes gelijk gevijld.
De plaatjes voor de gaming zijde zijn klaar. Morgen maar verder met de andere kant.
O ja kleine update voor wat betreft de hardware "er komt een 4e titan aan".
Het blok moet even een paar weken wachten want m'n boom is leeg.
Ill be back.