Zo even wat knallen maar eerst een update plaatsen.
Even een SITRAP.
Onderdelen gehaald en binnengekregen voor het maken van de custom standoffs en het frame voor de glasplaat.
Even in het kort "5mm draad tappen in een 6mm tube" was niet zo'n succes. Moet wel kunnen maar ik kies achteraf voor een andere oplossing. Ik plaats op de pijpjes een persmoer M3 en schroef van onderen het pijpje\standoff vast in de bodem van de desk.
Om de draad er recht in te krijgen heb je eigenlijk een hobby draaibank nodig. Dus zonder is dit resultaat uitermate teleurstellend.
Krom getrokken "das nie goe".
We gaan nu voor het middelste. Persmoer op\in pijpje getikt. Schroeven vandaag besteld en al op de post.
Van het frame voor de glasplaat heb ik al 3 delen op maat. Front, right en left. Ik probeer het zo goed mogelijk aan te laten sluiten dus daar gaat wat tijd inzitten.
Zo ziet het er dan uit van boven. Aan de buitenkant ga ik hoekstukken plaatsen 50 x 50 x 4mm aluminium. Die ik dan vastzet met verzonken schroeven. Aan de binnenkant in de hoeken plaats ik een plaatje 35 x 35 x 3mm en die zet ik vast via de onderkant. De ruimte naast de plaatjes vul ik op met celband zelfklevend "neopreen". Nog wel even bestellen.
Zo dat was het eigenlijk . Nu effe knallen "oeps wat vergeten".
Net binnen vanuit de States een Samsung 840 Pro 512GB.