TATH \ TH 10 update 9 "situatie nu"
Hallo mede flowers,
Gisteren de hele avond door gewerkt aan de TH 10:
- bekabeling (orginele + gesleevde extension kabels) pci + pcu geinstalleerd) bekabeling nog aan de lange kant maar uit het zicht. wordt nog wel aangepast maar in een lateres fase.
- drives geplaats\ verplaatst (schroeven Aquero zwart gemaakt)
- harder schijven in HDD tray geplaatst en de satakabels (Bit Fenix) aan gesloten "stugge kabels"
fankabels hangen nog in wanordelijke toestand "dit omdat ik nog niet weet of ik de goede kabels heb" maar laat ik nog hangen tot na het testen dan kan ik ze alsnog inkorten en opnieuw sleeven.
Ik moet verder nog het volgende doen:
afmonteren van de loop (bovenste grafische kaart "1 x multilink koppeling plaatsen"+ tussen de 2e en derde grafische kaart de juiste (bestelde crystal links 19 mm plaatsen) hoewel ik meerder verpakkingen met crystal link tubes heb liggen waag ik me nu nog niet aan het modificeren hiervan "ja ik hoor jullie denken wat een schijterd\ later nog maar eens proberen)
plaatsen van de Mod Smart led station
Monteren van de 3 mm leds bleu
plaatsen van 2 x extensionkabel set 4 pins molex
lange schroeven regelen m3 x 45 voor de fangrills.
misschine in de deur een rooster maken voor de luchttoevoer van de psu (moet ik nog over na denken of ik dat ga doen\ misschien een tempsensor plaatsen)
Na montage van de bestelde bekabeling en laatste benodigde onderdelen (zij ik laatste bestelling ahum denk het niet) ga ik met de andere psu eerst leak testen (pfff beging nu al te sweten) O ja ik moet nog de
slang met de snelkoppeling van de voorkant naar de bovenste rad plaatsen. Ik vraag me af of het nog zin heeft om een 2e tempsensor in de loop te monteren en zo ja waar.
Als het goed is draait alles weer over een week. Daarna het papier van de window halen en even vechten met de vrouw waar ik hem mag neerzetten gisteren zij ze "zet maar in de schuur" ik rol al van de bank van het lachen. Wijzen naar m'n TH 10 is ter strengste verboden. En hij komt lekker op de plaats te staan van de oude
Corsair 800D:067:
:067::067:
zo nu even een paar foto's