Ik heb vandaag het bericht ontvangen dat mijn spulletjes van
Highflow eraan komen :026:. 1 ding wordt nageleverd en dat is een
reservoir. Nu heb ik meteen een paar (4)vragen aan de kenners/ervaren gebruikers en pro's op dit forum.
Vraag 1
Ik heb ergens eens gelezen dat je een
radiator het beste voor eerste gebruik kunt spoelen. Nu weet ik alleen niet waarmee ik hem moet spoelen. Is dat heet water, lauw water of gekookt water? Het laatste lijkt me niet maar zeker weten doe ik het niet en ik dacht dat ketchup werd gebruikt om de blockje schoon te maken.
Vraag 2
Moet ik meer onderdelen spoelen voor het eerste gebruik?
Vraag 3
Is het verstandig om alvast 1 loop in te bouwen of moet ik er alles weer uit halen en leeg laten lopen voor ik de 2e loop erin bouw?
Vraag 4
En als het verstandig is om alvast 1 loop in te bouwen welke dan. CPU of GPU?
Zoals gezegd heb ik Strut eerst op lucht laten draaien om te testen of alles naar behoren werkt en ik kan jullie het gelukkig feit mededelen dat dat zo is. Alles draait als een zonnetje. Geen enkel probleem of hik tot nu toe gehad. Ik heb ondertussen wel geleerd dat er in de kast een klein verschil is tussen de standaard en de sr2 extended versie buiten de diepte. Er zijn 2 80mm fanholes vervallen voor de outtake en ik heb ruimte om 3 hdd's te plaatsen i.p.v. 6. Dat mag de pret echter niet drukken.
Het is en blijft en verschrikkelijk mooie kast, tenminste in mijn ogen. Foto's doen hem ook eigenlijk geen recht aan in het echt is hij stukken mooier. Niet zoals hij nu bij mij staat want dat ziet er dan weer niet uit. Ik heb zo goed als niets aan kabel management gedaan. Ik heb nog maar 1 zijwand geplaatst en daar heb ik de folie niet vanaf gehaald om beschadiging te voorkomen en omdat ik wist dat de spullen van
Highflow binnen een week geleverd zouden worden.
Vandaag kan ik nog even aan Strut werken van het weekend niet meer aangezien ik een klein slapertje krijg. Ze wil heeeeeeel graag helpen maar aangezien ik zelf nog niet zo goed weet hoe het allemaal moet lijkt me dat niet verstandig.
Ik hoop vandaag in ieder geval mijn spullen te ontvangen en dan lukt het me hopelijk om de rads van het weekend in ieder geval nog uit te spoelen als mijn slapertje slaapt.
Na het weekend hoop ik mijn kast een stuk verder af te kunnen werken en dan zal ik ook weer foto's plaatsen. Ik zal zoiezo foto's maken van de onderdelen die ik van
Highflow ontvang. Zodat jullie weten wat erin komt want dat heb ik nog niet verklapt.