• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Strut

Yes!!!!!!!!!!!
Het reservoir is binnen. Freddy bedankt voor de lolly.

Het inbouwen zal echter wel even moeten wachten van het weekend heb ik namelijk echt geen tijd :092: dus het zal het eerste weekend van november worden dat ik de 2e loop ga inbouwen.
 
Ik ben jullie niet vergeten en Strut leeft nog.

Ik krijg alleen de kabels in het achter compartiment niet weg zoals ik zou willen maar goed.
Hij draait nu al enige tijd en moet zeggen ik ben er zeer tevreden over. Ik heb geen temp sensor gehangen op de cpu en gpu maar er zit wel een sensor in elke loop.
De CPU loop komt niet boven de 28 graden uit terwijl het op de kamer toch een 20/21 graden is en de GPU komt op een 26 graden uit.
Zoals gezegd ben ik geen overclocker maar dat lijken mij geen slechte temps zeker niet als je daarbij een hele stille pc naast je hebt staan.
De fans die ik heb gekocht op aanraden van Coolfris doen hun werk heel goed en heel stil.

Genoeg gekletst jullie willen waarschijnlijk zien hoe hij er nu uitziet en eerlijk gezegd ik wil het ook heel graag laten zien. Ben best trots op mijn eerste watercooling setup.

P1030492.jpg

Ja erzit plexispiegel onderin de kast.


P1030491.jpg



P1030490.jpg



P1030488.jpg



P1030487.jpg
 
Je moet ook licht hebben anders ziet je camera niks :p

Wat je kan proberen: een zwarte achtergrond maken.
En dan met wit licht dat je indirect op de case laat schijnen fotograferen. Dus een spotje gericht op de muur bijvoorbeeld (licht kaatst vanzelf terug)
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan