• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Strut

Helaas kan ik mijn waterkoeling nog niet inbouwen.
Ik kom wat tekort om het naar mijn zin te maken dus gisteren maar even met wat losse onderdelen zitten spelen en de ontbrekende snel besteld bij Freddy.

Ik heb geprobeerd een fatsoenlijke drain te maken. Graag hoor ik van jullie wat je ervan vind en als ik het fout gedaan heb dan hoor ik graag wat er fout is.

Verder heb ik een foto gemaakt van het reservoir omdat ik die gewoon heel mooi vind en die op de andere foto's niet echt goed te zien is.

Mijn pomp

P1030342.jpg


P1030343.jpg


P1030344.jpg


Het reservoir

P1030349.jpg


En mijn eerste poging tot het maken van een drain. Ik vind hem er zelf wel leuk uitzien.

P1030345.jpg


P1030347.jpg


P1030348.jpg
 
Ziet er inderdaad netjes uit !!

De werking is en blijft een kwestie van plaats (natuurlijk) en de rest van de loop.
Een loop die meerdere keren op en neer gaat zal minder volledig drainen dan een
loop die slechts 1x omhoog gaat en 1x naar beneden.
 
Als het goed is kan ik vanmiddag beginnen met het maken van de eerste loop.

Ik zal in gedachten houden wat je hebt gezegd en proberen om zo min mogelijk omhoog te gaan. Maar dat gaat niet lukken met maar 1 keer denk ik aangezien de openingen van mijn radiatoren aan de bovenkant zitten.
Volgens een kenner op dit gebied zou dit voor mij de beste oplossing zijn voor het ontluchten van mijn systeem. Anders zou ik moeten gaan kantelen met mijn kast maar dat is voor mij geen optie ben ik bang. Het zal een zware jongen gaan worden.
 
Maar dat gaat niet lukken met maar 1 keer denk ik aangezien de openingen van mijn radiatoren aan de bovenkant zitten.

Als dat het enige is is dat bij het drainen niet zo'n groot probleem, of je moet de kleur van je vloeistof willen wisselen.

Het ontluchtingsverhaal klopt maar dan blijft de rad bij het drainen behoorlijk gevuld.
In de meeste gevallen is dit geen groot probleem.
 
GLS.
Is de eerste keer bij mij dat GLS niet uitleverd. Bij de T&T staat nu de melding terugscan.
Ik ga ervan uit dat hij te laat was i.v.m. een behoorlijk groot ongeluk, vrachtauto's en een personenwagen, dat hier in de buurt is gebeurd.
Dan zal ik het pakketje dus pas volgende week krijgen. Ships

Dat betekend dat het project stil ligt tot volgend weekend want door de week heb ik er niet genoeg tijd voor ben ik bang. Voordeel is dat ik dan wel alles in 1 keer kan inbouwen.
Ach ja...elk nadeel heb zijn voordeel, of was dat andersom.
 
Wat wordt de standaard smoes? Dat het de eerste keer is dat GLS dit bij mij flikt.
Ik kan niet spreken voor een ander maar ik heb dit met GLS nog niet eerder meegemaakt. Was dat wel zo dan had ik wel een andere verzend methode gekozen.

Ik sta namelijk niet echt bekend om mijn geduld:096:
 
Voor mij is het nu duidelijk wat je bedoelde. Ik dacht al dat je mijn uitstel bedoelde.
Je hebt in ieder geval wel gelijk wat betreft levering op zaterdag dat doen ze idd niet. En er is hier gisteren echt een behoorlijk groot ongeluk op de weg gebeurdt. 3 doden en 1 in kritieke toestand met de trauma helicopter naar het ziekenhuis.

Kan ik natuurlijk wel alvast een hoop voorbereiden van de week zodat het inbouwen
volgend weekend zelfs voor een Leek niet al te lang hoeft te duren.:eusa_shhh:
 
Rustig brainstormen, er een paar keer vaker naar kijken en dat een paar nachtjes
in laten trekken heeft mij bij de eerste build ook goed geholpen ;)

En ik loop nog steeds tegen problemen aan die een nachtje nodig hebben.
Ik heb daar letterlijk baat bij en word dat met een "eureca" wakker :p
 
Vergelijkbare onderwerpen

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan