Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Anyway, elke mix in deze stylo is welkom :047:
Heb zelf alle mixtapes van Vato op mn psp staan. 's morgens vroeg altijd lekker en af en toe als ik alleen ben op kantoor zet ik mn sennheiser op met die mixen.
Deze kan daar prima bij. :icon_mrgreen:
Anyway, elke mix in deze stylo is welkom :047:
Heb zelf alle mixtapes van Vato op mn psp staan. 's morgens vroeg altijd lekker en af en toe als ik alleen ben op kantoor zet ik mn sennheiser op met die mixen.
Deze kan daar prima bij. :icon_mrgreen:
thnx giorgio, ik zal zo door blijven gaan met wat geluk komt komende maand nieuwe mixert binnen dan kan ik nog leukere mixjes maken kan nie wachte:026::icon_eyes:
haha, wijtje ik waardeer je post maar ik heb geen behoefte aan mensen die er een sport van maken om andere af te zeiken, al helemaal niet aan mensen die ik niet ken en buiten maastricht om wonen.
ik maak gewoon muziek voor de fun. mensen die het chill vinden luisteren ernaar en de mensen die een andere mening hebben hoor ik het graag van en van mensen die ik ken en vertrouw is het geloofwaardiger dan van mensen die ik niet ken.
mijn streven is ook niet om een dj te worden als sidney samson of deadmau5.
ik wil gewoon voor mezelf en voor vriendenkring muziek maken/mixen.
uitzonderingen zijn draaien in kroegen waar ik vaak te vinden ben.
daarbij hier (@highflow) zijn mensen die ook heel kritisch kunnen zijn een maomanna bijvoorbeeld en hij geeft ook heel eerlijk zijn mening. daar heb ik meer dan genoeg aan mja het is dan ook niet volledig zijn smaak muziek waarschijnlijk.
tot nu toe meer goede reacties dan negatieve, en hier en daar krijg ik tips die uiteraard altijd welkom zijn.
ik weet dat sommige nummers wat langer zijn voornamelijk tegen het einde van de mix, dat komt omdat ik voordat ik een mix ga maken enkele nummers (willekeurig) uitkies en die moet matchen qua bpm en vervolgens opnemen zodat ik ze kan gaan bewerken. dat van de muppets was gewoon een nummer die ik tegen kwam en leuk vond erbij te doen nog niet zozeer omdat maomanna hier op ut forum zit hoor..
en voornamelijk in die mix was het gewoon de bedoeling bekend te raken met het mixen van acapella's (vocal) en niet echt de bedoeling een "echte" mix neer te zetten.
je zult ook merken dat bij de februari mix eigenlijk alles even lang duurt nietwaar?
iig blijf lekker luisteren als het je bevalt en binnenkort komen er wel weer wat nieuwe
thnx giorgio, ik zal zo door blijven gaan met wat geluk komt komende maand nieuwe mixert binnen dan kan ik nog leukere mixjes maken kan nie wachte:026::icon_eyes: