• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stravinski's Mixxxxxxxxxxes

er komt weer een mixje aan van vorig jaar waar ik flink wat goede reacties van kreeg!!
en als er vraag naar is kan ik wel eens proberen wat in elkaar te flantsen tusse de 140 en 180 bpm... mja daar spaar ik nie zoveel van dus dat wordt oldskool dan:p

hier btw nog een mix die ik gemaakt had voor de ilcavo ook redelijk populair:p

[ame=http://www.youtube.com/watch?v=MlG-Ds_Oah8]YouTube - Il Cavo in Maastricht[/ame]
 
Wel goede mix, maar vind het nogal erg gay (erg slapjes).

Heb je niet iets snellers , heftigers?

ik ben nie (meer) van de snelle muziek, heb een tijd jumpstyle geluisterd en hardstyle maar daar ben ik overheen gegroeid.
heb het ook een tijd gemixt en zelfs een paar eigen (amateuristische) producties gemaakt.

kan je een beetje stappen in Moastrig?

maastricht is een stad voor jong en oud, al is er voor jong (16 tot 18 jaar) uiteraard net ietswat minder te doen dan voor de oudere (18 tot ***)
er is een house kroeg als ik dat zo kan noemen de eerder genoemde il cavo is dat. er zijn meerde studentenkroegen, apré skihut is ook aanwezig ergens in de stad en er is min of meer een discotheek die allround feestmuziek en hitjes draait, deze is waarschijnlijk de populairste van de stad denk ik.
ook is er een kroeg genaamd de alla en een kroeg genaamd de kadans.

mijn voorkeur gaat naar de ilcavo, de clinique, de printemps en de celebration.
voor ieder wat wils;)

grt strav
 
kan je alleen die geluidskwaliteit niet wat verbeteren op die youtube want ik vind het 600X ruk :p

ik ben het volledig met je eens dope,
ik heb alle nummer 320kbps, ik exporteer als wave (uncompressed) gooi dat in premiere met wat fotootjes derover exporteer video compressed en audio van 32bit naar 16 bit (verplicht bij video) en zelfs dan zou het geluid toppie in orde moeten zijn ma youtube verneukt dat echt flink!
dus srry krl, ma kan der niks aan doen:(
voor degene die de mp3 wille kan ik uns kijken of er soort youtube is voor audio only:)

greetings;)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan