• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Stravinski's Mixxxxxxxxxxes

voor degene die de mp3 wille kan ik uns kijken of er soort youtube is voor audio only:)

Hoe doet Vato dat dan op zn site?

Anyway, elke mix in deze stylo is welkom :047:
Heb zelf alle mixtapes van Vato op mn psp staan. 's morgens vroeg altijd lekker en af en toe als ik alleen ben op kantoor zet ik mn sennheiser op met die mixen.
Deze kan daar prima bij. :icon_mrgreen:
 
Hoe doet Vato dat dan op zn site?

Anyway, elke mix in deze stylo is welkom :047:
Heb zelf alle mixtapes van Vato op mn psp staan. 's morgens vroeg altijd lekker en af en toe als ik alleen ben op kantoor zet ik mn sennheiser op met die mixen.
Deze kan daar prima bij. :icon_mrgreen:

thnx giorgio, ik zal zo door blijven gaan:) met wat geluk komt komende maand nieuwe mixert binnen:D dan kan ik nog leukere mixjes maken :D kan nie wachte:026::icon_eyes:
 
ik zou je voor de grap registeren op partyflock, en daar je mixie's posten

je zal wel door een hoop mensen afgezeken worden, omdat het bijna een sport is op partyflock

maar je zal ook wel sirieuse ractie's krijgen

en mss wel leuk voor je naam bekentheid
 
ik zou je voor de grap registeren op partyflock, en daar je mixie's posten

je zal wel door een hoop mensen afgezeken worden, omdat het bijna een sport is op partyflock

maar je zal ook wel sirieuse ractie's krijgen

en mss wel leuk voor je naam bekentheid

haha, wijtje ik waardeer je post maar ik heb geen behoefte aan mensen die er een sport van maken om andere af te zeiken, al helemaal niet aan mensen die ik niet ken en buiten maastricht om wonen.
ik maak gewoon muziek voor de fun. mensen die het chill vinden luisteren ernaar en de mensen die een andere mening hebben hoor ik het graag van:) en van mensen die ik ken en vertrouw is het geloofwaardiger dan van mensen die ik niet ken.
mijn streven is ook niet om een dj te worden als sidney samson of deadmau5.
ik wil gewoon voor mezelf en voor vriendenkring muziek maken/mixen.
uitzonderingen zijn draaien in kroegen waar ik vaak te vinden ben.


daarbij hier (@highflow) zijn mensen die ook heel kritisch kunnen zijn een maomanna bijvoorbeeld en hij geeft ook heel eerlijk zijn mening. daar heb ik meer dan genoeg aan;) mja het is dan ook niet volledig zijn smaak muziek waarschijnlijk.
tot nu toe meer goede reacties dan negatieve, en hier en daar krijg ik tips die uiteraard altijd welkom zijn.

grtz Strav
 
Ik heb je mixen nu een paar dagen mee op mn psp. En ik heb een klein pintje van opbouwende kritiek.

Wat mij opvalt is dat je thema's regelmatig aan de lange kant zijn t.o.v. de hele mix.

Het zou dus mooier zijn als je thema's iets korter zijn of je mixen langer hahaha.

Maar een thema als de Muppets met "maomanna" is erg leuk gevonden, maar is in verhouding wat lang.

Heb je dat met opzet gekozen omdat maomanna hier op het forum zit?
 
Ik heb je mixen nu een paar dagen mee op mn psp. En ik heb een klein pintje van opbouwende kritiek.

Wat mij opvalt is dat je thema's regelmatig aan de lange kant zijn t.o.v. de hele mix.

Het zou dus mooier zijn als je thema's iets korter zijn of je mixen langer hahaha.

Maar een thema als de Muppets met "maomanna" is erg leuk gevonden, maar is in verhouding wat lang.

Heb je dat met opzet gekozen omdat maomanna hier op het forum zit?

ik weet dat sommige nummers wat langer zijn voornamelijk tegen het einde van de mix, dat komt omdat ik voordat ik een mix ga maken enkele nummers (willekeurig) uitkies en die moet matchen qua bpm en vervolgens opnemen zodat ik ze kan gaan bewerken. dat van de muppets was gewoon een nummer die ik tegen kwam en leuk vond erbij te doen nog niet zozeer omdat maomanna hier op ut forum zit hoor..

en voornamelijk in die mix was het gewoon de bedoeling bekend te raken met het mixen van acapella's (vocal) en niet echt de bedoeling een "echte" mix neer te zetten.
je zult ook merken dat bij de februari mix eigenlijk alles even lang duurt:p nietwaar?
iig blijf lekker luisteren als het je bevalt en binnenkort komen er wel weer wat nieuwe :)

greetings Strav
 
Ja idd bij de februari mix was t weer anders. :037:

Hmm, t was leuker geweest als je had gezegd dat die mix speciaal geinspireerd was door maomanna hahaha :081:

Anyway, ik vind ze leuk. Laat maar komen. Is de moeite waard.
 
woei wordt wel veel genoemd :p

stra, hier kan je hoop house muziek vandaan halen :D

I (L) House, dus niet zeggend at het niet me smaak is. luister tegenwoordig overal naar.
kroegen en andere tenten lekker house enzo.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan