• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

-SQUiRT- by Highflow.nl

Ik ga zeker een fillport gebruiken.
Ik weet alleen nog niet of dat net als met een vorige build van me gaat gebeuren,
met de inlet snelkoppeling, of gewoon een extra echte fillport op de top.


een kleine hogedrukreiniger? :p
ik kan je wel zeggen dat het koolance res niet bepaald simpel is om te gebruiken toch niet om te bleeden in ieder geval :)
Leuke naam trouwens :D

Hij zal inderdaad ook als reiniger gaan werken. (was ik vergeten te melden in TS) :p

thanks B0B0! Ik ga het gewoon proberen :)
 
Succes l3p!

squirting.jpg
 
Waar zijn de flowmeters l3p :p? Voor een systeem dat je gebruikt om snel even alles te testen zijn druk- en flowmeters het eerste wat je zou verwachten.

Gaaf idee btw, ga ik zeker volgen!
 
Waar zijn de flowmeters l3p :p? Voor een systeem dat je gebruikt om snel even alles te testen zijn druk- en flowmeters het eerste wat je zou verwachten.

Gaaf idee btw, ga ik zeker volgen!

De flowmeters gaan zeker komen zoals in TS vermeld maar het was net een te groot totaal plaatje voor me :)
Hmm drukmeters... ook nog een optie.
Thanks!

follow!

ben benieuwd naar de updates.. misschien dat ik het iets meer begrijp wat je allemaal doet en wilt ^^

Vanavond al wat pics van de Addonics case ;)
 
ik denk dat je daar wel mee toekomt hoor,een gemiddelde 2000 rpm fan zal ongeveer 6 watt verbruiken op full speed(en 8/9 watt bij startup verondersteld dat je hem ook als 100% opstart)
dus kan je toch altijd 3 fans per kanaal hangen
en met 6 2000 rpm fans kan je al een klein orkaantje veroorzaken
 
Had een drukke avond, en daarbij ook nog eens alle foto's te donker :/

Maar de case heeft mijn avond toch wel goed gemaakt! :)
Ik wist dus niet eens dat hij van aluminium was, top!

Tja een paar foto's dus, morgen ga ik alles opnieuw doen met iets meer licht.
(Lastig een spiegelende zwarte case bij weinig licht)










 
Van alle 5000 foto's die ik gemaakt heb op de keukentafel was dit het meest irritante om scherp en licht op de gevoelige plaat te krijgen.
Denk dat het te maken heeft met het spiegelende plexiglas bovenop het zwarte aluminium :)

Ok waar waren we gebleven?

De sidepanels :)












Sweeties :)




Voeding denk ik maar een kleurtje geven.







Lekker nauw.




En al tot 2x toe was ik ongemerkt de 24 pins aan het zoeken .... die zit er natuurlijk niet in :p




Alle accessoires :)




De powerbutton met de hdd leds, hmm zal ik daar mee doen.







Overview.










En vandaag iets binnengekomen weer, morgen dan maar doen ? :p




All made possible by ... de enige shop voor PC waterkoeling, luchtkoeling, modding, behuizingen en gaming!
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
HighFlow HighFlow twee weekjes op vakantie, van 29 april t/m 14 mei 2024 HighFlow Computer Cooling Shop 0
HighFlow Black Friday 2023 is hier: 24% Korting op ALLE EKWB items @ HighFlow.nl HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy Phanteks D30 120mm én D30 140mm fans nu verkrijgbaar bij HighFlow.nl HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy HighFlow Veilingen! HighFlow Computer Cooling Shop 3
J Hoi Highflow en PC enthousiasten Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
Freddy HighFlow twee weken op vakantie, van vrijdag 21 april t/m dinsdag 9 mei 2023 HighFlow Computer Cooling Shop 6
Freddy HighFlow Black Friday 2021 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Jason The Alphacool Eisfluegel Aurora flow indicator "HighFlow" with RPM-Signal HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
HighFlow HighFlow een weekje op vakantie, van dinsdag 18 augustus tot 25 augustus 2020 HighFlow Computer Cooling Shop 3
R HighFlow: Customer Review HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
M Super klantenservice. Bedankt HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
C Highflow nl web shop (Germany delivery question) HighFlow Webshop 4
HighFlow Hardware Info 2020 Countdown 11 december: win een Highflow EK-KIT Classic RGB S240 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow Black Friday 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy HighFlow Forum V3 online! HighFlow Computer Cooling Shop 4
Freddy Meldt je opnieuw aan voor HighFlow nieuwsbrief HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43
Freddy HighFlow 2 weken op Vakantie van 19 juni tot 3 juli 2019 HighFlow Computer Cooling Shop 10
Freddy Nu ook Barrow waterkoeling verkrijgbaar bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 8
Freddy The Party 17 HighFlow Compo Topic Lan Party 5
Freddy Akoestische schuim panelen bij HighFlow (voor geluidsdemping, geluidsabsorptie) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
A HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy HighFlow partner programma HighFlow Computer Cooling Shop 9
Freddy Fijne feestdagen en beste wensen 2018!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 7
Freddy HighFlow Black Friday 2018 HighFlow Computer Cooling Shop 1
Freddy HighFlow VH1 Adjustable Aluminum GPU/VGA Support Strut/Holder Anti-Sag HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Mandem Innovation Cooling IC Graphite Thermal Pad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy Thermaltake @ HighFlow, 10% introductiekorting tot aanstaande zondag! HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy Fijne feestdagen 2017!!! Let op, gewijzigde openingstijden HighFlow HighFlow Computer Cooling Shop 5
ForresT Highflow Polo's en andere kledingstukken Lan Party 23
Freddy HighFlow op vakantie: Vrijdag 10 november t/m vrijdag 24 november 2017 HighFlow Computer Cooling Shop 3
Freddy Trezor Hardware Wallet (Bitcoin & Altcoin) Order @ HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Freddy Ledger Wallet (Bitcoin & Altcoin) te bestellen bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 14
Freddy Win een Disco PC! van Power Unlimited / ASUS en een beetje van HighFlow :) HighFlow Computer Cooling Shop 0
Freddy The Party 15: HighFlow Casemod Compo, doe nu mee! Lan Party 20
MrGiorgio Het grote "Highflow meeting op The Party 15" topic Lan Party 291
Freddy Car Wrap / Wrap Folie -> Casemod Wrap bij HighFlow! HighFlow Product Suggesties en Nieuws 7
Freddy HighFlow Super Mega SALE! Alphacool, EKWB, Bitspower, XSPC tot 99% korting! HighFlow Computer Cooling Shop 7
M Bedankt Highflow voor jullie expertise! HighFlow Testimonials / Shopreviews 1
Freddy Singularity Computers bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 11
Freddy HighFlow Nieuwe Webshop 3.0! Bug Report hier HighFlow Computer Cooling Shop 85
Freddy HighFlow Laser Snijder / Cutter Topic HighFlow Computer Cooling Shop 254
Bas9466 Mijn ervaring met HighFlow HighFlow Testimonials / Shopreviews 3
Freddy The Party 14: HighFlow Mini Compo's :) Lan Party 9
Freddy MDPC-X is terug, en verkrijgbaar bij HighFlow :) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 39
S Zijn er mensen die de volgende LED van highflow gebruiken? Laserled - 3x Ultra Bright Cases en Modding 0
Freddy HighFlow nieuwe locatie Overige Builds 102
S Bedankt Highflow, dit was een perfecte eerste ervaring ! HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
Freddy Crimping Tool / Tang voor pinnen op kabels, nu op voorraad bij HighFlow HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Freddy The Party 13: HighFlow TrackMania compo Lan Party 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan