Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
anders haal je toch gewoon een logitech z5500. heb ik ook hier in de kamer staan. Niets mis mee hoor. gewoon digitaal aan de reciever, tv en ps3 hangen. no problemo
Ik bedoelde ermee dat een uurtje zoeken best weinig is
Dat ik upgrade van 2.0 Jamo zuilen naar mijn eerste 5.1 setje heb ik van marktplaats een Marantz 5500 + 2 Jamo zuilen + subje en center gekocht. Dat was destijds rond de 500 euro.
Daarna heb ik een up/downgrade gedaan naar Denon 1909, Kef KHT 2005 5.1 en REL Q200E. Tot nu toe nog vol tevreden over.
Voor een budget van €350-400 zou ik echt eens wat uurtjes op MP gaan rondneuzen
(Harman kardon setjes bijv.)
Of gewoon een leuk PC 5.1 speaker setje.
(Creative, Logitech)
Helaas stond er niks bruikbaars, alleen een toren met Fisher kastjes, waaronder eentje voor geluidstapes(vraag me niet hoe die heten).
Ik denk dat ik toch maar voor een losse receiver ga met Jamo speakers.
Ik zat toevallig naar de hcs3 te kijken. Vind het een mooi setje. Zal morgen als ik thuis ben is een review lezen, gaat namelijk niet echt makkelijk op een iPhone
Wat voor een receiver zal ik erbij nemen? Eentje die niet te duur en kwalitatief goed is.