• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Speakers voor Apple TV

X-Tripiot

Hardware Master
anders haal je toch gewoon een logitech z5500. heb ik ook hier in de kamer staan. Niets mis mee hoor. gewoon digitaal aan de reciever, tv en ps3 hangen. no problemo

l3p

Moderator
Forumleiding
Moet je wel zeggen welke het uiteindelijk geworden is natuurlijk
Ik bedoelde ermee dat een uurtje zoeken best weinig is :)

Dat ik upgrade van 2.0 Jamo zuilen naar mijn eerste 5.1 setje heb ik van marktplaats een Marantz 5500 + 2 Jamo zuilen + subje en center gekocht. Dat was destijds rond de 500 euro.
Daarna heb ik een up/downgrade gedaan naar Denon 1909, Kef KHT 2005 5.1 en REL Q200E. Tot nu toe nog vol tevreden over.

Voor een budget van €350-400 zou ik echt eens wat uurtjes op MP gaan rondneuzen :)
(Harman kardon setjes bijv.)
Of gewoon een leuk PC 5.1 speaker setje.
(Creative, Logitech)

thijs2163

it's OVER 9000!
Ik denk dat het dat Sony setje wordt of een Harman Kardon. Zal is bij mn vader op zolder kijken of er nog een receiver ligt.

thijs2163

it's OVER 9000!
Helaas stond er niks bruikbaars, alleen een toren met Fisher kastjes, waaronder eentje voor geluidstapes(vraag me niet hoe die heten).
Ik denk dat ik toch maar voor een losse receiver ga met Jamo speakers.

X-Tripiot

Hardware Master
als je dan een geil setje wilt neem dan de Jamo A 102 HCS 6. En dan liefst de witte variant...damn wat een leuk setje ..

thijs2163

it's OVER 9000!
Ik zat toevallig naar de hcs3 te kijken. Vind het een mooi setje. Zal morgen als ik thuis ben is een review lezen, gaat namelijk niet echt makkelijk op een iPhone ;)
Wat voor een receiver zal ik erbij nemen? Eentje die niet te duur en kwalitatief goed is.

X-Tripiot

Hardware Master
dan zou ik voor de Yamaha RX-V471 gaan. En kijken of je die op mp ofzo tegenkomt. Dan is je eargasm compleet

Bovenaan