Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Slang komt tegen videokaart/heatsink/heatpipe, is dat een probleem?
Ik heb sinds vandaag mijn cpu watergekoeld. :055:
Maar nu valt mij op dat een slang tegen de heatpipe van mijn graphische kaart ( Club3D HD4870 OC edition) aankomt.
Nu is mijn vraag, kan dit kwaad voor de slang bijvoorbeeld dat hij gaat smelten ofzoiets dergelijks na een tijdje.
ligt eraan hoe heet die heatpipe word....
als die heatpipe best heet word (wat ik me met een heethoofdige 4870 kan voorstellen) zou ik het toch effe verhelpen
Dat is nooit echt handig. Als je blaren op je vingers krijgt is het echt niet goed, maar ook bij lagere temperaturen kun je er beter voorzorgen dat je slang nergens tegen aandrukt, zeker knikken geeft op langere termijn problemen en met warmte (of kou) gaat dat sneller.
Je hebt van die mooie anti knikveren, maar als het je niet uitmaakt hoe het eruit ziet: de slang past precies in zo'n gele electriciteits pijp en voor bochten is de flexibele variant perfect.:icon_biggrin: