• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

[prototype] Plexiglas buis fitting

Inderdaad zeer knap gedaan. Je koelblok voor je CPU die je in de build the eye gemaakt hebt vind ik ook zeer interessant. Zijn er plannen om deze via de een of andere weg aan te bieden, of is dit puur voor jezelf?

als je zo een zelfde blok wilt moet je het zeggen, ik kan er zo een voor je maken. ik ben met sander(asphiax) aan het samenwerken en een cpu blok is voor fase 2, dus zou dus mogelijk in januari commercieel uit kunnen komen. ik doe echter ook wel wat custom werk voor andere. dit staat ook aan het einde van de buildlog maar die heb ik nog niet helemaal gepost :p

je realiseert je overigens wel dat het cpu blok geen koperen basisplaat heeft als normaal, hij laat het water direct over het ihs lopen en sluit de cpu af met een oring, werkt perfect, heb het zelf al ongeveer een jaar in gebruik gehad bij mijn vorige pc en geen problemen gehad. de prestaties zijn ook niet mis, atm nog iets minder als de high-end blokken maar ik heb al een tijdje niks meer getest dus heb geen harde bewijzen ;)

overigens ga ik binnenkort mijn freesdienst topic een beetje aanpassen hier op highflow aangezien ik een hele hoop meer ervaring/ voorbeelden heb ondertussen. ik heb daar echter nog niet de tijd voor gehad.

even nog on-topic, ik ga mogelijk de schroef fitting aanpassen zodat het ook gebruikt kan worden met 16mm buizen, maar dan moet ik eerst wat van die buizen krijgen om op te meten hoe dik ze echt zijn.

vandaag weer flink wat plexiglas verwijdert :)
1 zak is van een prototype voor modwithme.
de ander is van de fittingen, ik heb vandaag de moeren gemaakt, ik heb ze aangepast zodat ze eventueel ook voor 16mm buizen geschikt zijn, het zijn er in totaal 120, 4 fout gefreesd dus 116 over, ik hoop dat ik er ongeveer 100 overhoud na het draad tappen.

ik heb ook nog wat stukjes over van tussen de fittingen, het zijn een soort vierkantjes van 1x1cm, als iemand het wil kan die het komen ophalen

Ze zien er echt super uit zeg. Ben op t moment de spulletjes van primochill aant bekijken. Zij hebben ook wat spulletjes en fittingen ontwikkeld voor plexi tubing.zij gebruiken ook hetzelfde compressie concept zoals jij, maar die van jou zijn wel chiquer vindt ik.

Ben benieuwd naar de build waar ze in komen!!

Ze zien er echt super uit zeg. Ben op t moment de spulletjes van primochill aant bekijken. Zij hebben ook wat spulletjes en fittingen ontwikkeld voor plexi tubing.zij gebruiken ook hetzelfde compressie concept zoals jij, maar die van jou zijn wel chiquer vindt ik.

Ben benieuwd naar de build waar ze in komen!!

ik weet nog niet waar ze terecht gaan komen, ik vind zelf de primochill er een beetje cheap uit zien met die lelijke verf coating die ze erop doen.

nog een ander idee dat sander had toen ik het aan hem liet zien is om de midden ring(zie foto) in verschillende kleuren aan te bieden, dan kun je allerlei kleuren combinaties maken met de fittingen.

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
l3p [VERKOCHT] Asus ROG Maximus IV GENE-Z incl. EK-MOSFET Max IV Gene prototype blok Verkocht 8
Freddy Prototype HighFlow Front Bay Rad Brackets HighFlow Product Suggesties en Nieuws 24
Freddy Prototype Gaming 17
V Coolermaster’s Sniper prototype Hardware & Software 1
Freddy [BUILDLOG] Mini Virtual Pinball Cabinet van Transparant Plexiglas Virtual Pinball / Flipperkast 67
Gaittie Polijsten randen plexiglas Cases en Modding 6
C Plexiglas buigen? Handleidingen en Installatie Tips 13
88Gamer88 Plexiglas verlijmen met chloroform Cases en Modding 3
F Plexiglas wit HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Blackdash Plexiglas Kast aarden Cases en Modding 3
Anthares Plexiglas/acryl paneel met LED? Cases en Modding 3
gerjanlubbers Plexiglas covers ? Cases en Modding 4
M Plexiglas bevestigen aan paneel Handleidingen en Installatie Tips 4
G Plexiglas en graveren Cases en Modding 5
sir serial [GEVONDEN] 1mm clear plexiglas! Gevonden 7
Sw333t Monteren van plexiglas window: Welke kit heb ik nodig? Cases en Modding 8
Sw333t 1mm getint plexiglas Cases en Modding 5
pulse Hexahedron - Custom Plexiglas Cube Case Gallery & Build Logs 20
pulse [GEVONDEN] Plexiglas 5mm Gevonden 2
T1mmy Waar degelijke plexiglas kopen? Cases en Modding 13
E Problemen met LED achter het plexiglas..... Cases en Modding 4
S plexiglas wand Cases en Modding 7
D Plexiglas bewerken Cases en Modding 12
MonsterEnergy Zwart plexiglas (ondoorzichtig) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
k.3nny [INACTIVE] Plexiglas behuizing Gevonden 2
E [INACTIVE] EK-FC 4870X2 CF - Plexiglas Gevonden 1
Sw333t [IN-ACTIVE] Iemand die goed is met het bewerken van Plexiglas Gevonden 3
Source Plexiglas bewerken Handleidingen en Installatie Tips 34
Source Plexiglas, groter formaat? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Freddy Antec Bigboy / Plexiglas panelen op voorraad HighFlow Computer Cooling Shop 8
Heineken [Gezocht] acryl buis buigen (1) Waterkoeling 0

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan