• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Prototype

Freddy

Administrator
Forumleiding
Wie heeft dit spel al?

Ik zag de Trailer van dit spel laatst bij de Mediamarkt.

Trailer zag er echt heel gaaf uit.

Vandaag heb ik het spel binnen gekregen en gelijk geïnstalleerd.
Dikke intro!

Ga het vanavond even spelen, hopelijk is het net zo leuk om te spelen als het er uit ziet :D
 
Ik vond het eigenlijk maar een beetje lauw.

Het spel doet één ding heel erg goed, en dat is lomp hakken en beuken. Ze proberen alleen heel pretentieus een mooi verhaal te vertellen, maar dat gaat gierend mis. Vanaf het allereerste begin heb je al hele dikke krachten en kan je alles aan wat in zicht is. Ik had het spel heel veel vetter gevonden als het wat langzamer opbouwde, zodat je ook echt het gevoel hebt dat je een beest bent dat langzaam aan steeds ergerde stad in puin legt.

Vandaar, vetter actie, maar na een uurtje of 3 intereseerde het mij gewoon niet meer.
 
De actie is zo vet en zo overheersend dat het verhaal mij weinig meer uitmaakt eigenlijk :p
Tsja, ik heb toch echt wel altijd een verhaal nodig :)

Daar komt bij dat ik de opbouw gewoon mis. Als je nou met een normaal persoon was begonnen, die langzaam aan die krachten er bij krijgt, dan zit je tegen het eind echt aan het scherm gekluisterd vanwege de orgie van geweld die je los kan laten.

Nu kan je dat vana het eerste begin, en zowat iedereen die ik heb zien spelen zijn niet echt helemaal in het spel getrokken.

Vergis je niet, de actie is moddervet, en ik heb echt wel ff lol gehad, maar dit spel geeft me nooit dat gevoel dat ik over twee uur nog veel brutere dingen kan dan ik nu doe. Misschien ben ik wel te veel een RPGer :024:
 
Ja daar heb je wel een punt.

Ik ben benieuwd hoeveel uur ik er nog plezier aan ga hebben.
Ik wil iig wel weten hoe die virus is ontstaan en wat meneer Mercer ermee te maken heeft :D
 
Geweldig spel!

al uitgespeelt maar zodra je de blade met armor hebt :icon_madu:
vehaal maakt niet echt zoveel uit aangezien het tempo van het spel ZOO hoog is dat voordat je het weet stukken mist aleenmaar omdat je aan het hakken bent lol

heb een paar uur aleen maar met die blade gespeelt hakkend op de menigte en leger hehehe
enigste wat wel begon te vervelen is die alert status en sensors, bent meer heli`s aan het hijacken en neerschieten dan base`s infiltreren voor abilities en story line :/
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan