• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Productomschrijving Correcties

Ik heb zojuist een tijdje achter elkaar door menu's zitten bladeren, maar ben het nog niet tegengekomen.
Zal er op letten.

Ik denk dat het idd ook met bandbreedte te maken heeft, misschien dat bij beperkte snelheid de menu's niet op tijd laden ofzo.
 
Ik heb er op OSX/Vista/XP met Safari/I.E. 8/Firefox (nieuwste release) helemaal geen last van en ook nooit gehad, en dat terwijl we hier zo nu en dan de volledige bandbreedte gebruiken, ik snap niet hoe het kan :S
 
Omdat martinm al een tijdje zijn site heeft opgeheven, werken de links naar de desbetreffende reviews niet meer. Bij een aantal produkten kom je dan op die "dooie" site van martinm uit.

Er zijn een heleboel anderen die de site nu hosten, want gelukkig heeft i dat nog wel weggegeven.
Hier zijn al die hosts te vinden. Zelf link ik altijd naar die van Skinnee, omdat je dan gelijk in de buurt van een andere zeer goede tester bent. :)

Hieronder een aantal die ik in de shop tegen kwam. Waarschijnlijk zijn er nog een aantal.



XSPC X2O 5.25 750 Dual Bay Reservoir Pump

nieuwe link: XSPC Dual Bay Reservoir Pump Review


XSPC Laing DDC Acrylic Reservoir
+
XSPC Laing DDC Acrylic Top


nieuwe link:
Voor de MCP355: Laing DDC 3.2 (MCP 355) Pump Top Test Comparison

Voor de MCP350: Laing DDC 3.1 (MCP 350) Pump Top Test Comparison


TFC Xchanger 360 Triple

nieuwe link:Feser X-Changer 120.3 Radiator Review
 
Die hoort ook bij de 480 stand :)
Tis dezelfde als de 360, alleen een extra 120MM ruimte erbij.
Past precies over de diepte van de Silverstone TJ07 case.
 
RX480 toegevoegd. TFC480 stond er al bij.

De 360 radiatoren staan er ook bij, omdat die er ook op passen.
Je houdt dan een 120MM ruimte over, maar dat is niet erg. Kan je dat ruimte gebruiken voor de pomp of iets dergelijks.

De Thermochill PA's staan er tussen, omdat de nieuwe Thermochill batch 15mm spacing gaan krijgen, zodat die dus ook op de stand passen :)
 
De "Bitspower G1/4 Black Sparkle Five Rotary Snake-Style Dual IG1/4 Adapter" staat bij de Silver Shiny.

Wel een mooi@handig ding overigens. :p

edit:
*kwijl*
BP-BSSR5D_01.jpg

BP-BSSR5D_02.jpg

BP-BSSR5D_03.jpg

BP-BSSR5D_04.jpg
 
Laatst bewerkt:
foutje op coolermaster cosmos pagina

Hallo, Hierbij wil ik een klein foutje melden op de coolermaster cosmos pagina. :gek

De specificaties lopen over het stuk van geretaleerde producten. Zij zijn op hun beur achter het rechter menu te zien (reepje)

De site
 
Dat is vreemd, normaal gesproken is het IE met bugs, maar met IE doet ie het juist normaal hier.

Tabel is nu gewoon omgezet naar tekst, dan moet het met alle browsers gewoon goed doen :)
 
Dat wist ik nog niet :) Mini ATX wordt wel vaak gebruikt, denk dat meeste mensen "mini ATX" gebruiken, dat klinkt logischer.
Men denk "Tis gewoon een mini versie van een normale ATX bord, dus mini ATX" :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan