• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Productomschrijving Correcties

Oh Freddy, jij dacht dat er geen standoffs bij het EK GTX285 blok zaten, ik kan je vertellen van wel :)
Ben benieuwd, vanavond eens kijken hoe lastig het wordt om die dingen op de plek te laten kleven of wat dan ook :D
 
Als je in de webshop op aansluitingen en dan fittingen gaat staan dan komt er een nieuw venstertje.
Ben ik nu mis of moet daar niet achter elke maat staan ID ipv OD
Id is toch inner en Od is toch outer?
Of zit ik nu helemaal mis?
 
freddy, misschien iets om naar te kijken. Ik weet niet of ik de enigste ben of dat er meerdere mensen last van hebben. Maar ik heb af en toe deze bug in het menu:

menufout.jpg


op het moment dat je in het blanko vak komt zie die als de muis die er vanaf is, dus klapt het menu weer dicht

trouwens als je hulp nodig hebt met vertalen laat het me maar weten :D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb dit ook een paar keer gehad.
En dat was elke keer als ik mijn hele bandbreedte gebruikte met down en uploaden.
Down en upload uit zetten toen had ik het niet meer.
 
ik zit in een datacenter dus het daar uitzetten is geen optie :p

maar thuis heb ik het ook. ( en aangezien ik een server als router heb zie ik dat ik niet de gehele up of download gebruik helaas )

Ik krijg het gewoon eens in de zoveel tijd. Als ik door het menu heen blader en dan vooral bij fittingen. Om het voor te laten doen hoef ik er alleen maar doorheen te blijven bladeren tot dat. Misschien dat is proberen ?
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan