• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Productomschrijving Correcties

atxvsitx_550_01.jpg

Linker is mATX en de rechter is mITX. mITX zijn leuke bordjes en heel ideaal voor een HTPC. Mijn neef heeft een mITX systeem in de auto onder de bijrijdersstoel. :D

Freddy ik heb in een discusie over de TFC - Exchanger gelezen dat er aluminium in zou zitten. Heb in de Webshop gekeken en zag daar staan dat er bronze aluminium gebruikt word voor de kamers. Maar in de beschrijving van TFC staat bras aloy => bronze legering. Is gewoon verkeert vertaald :064::023:

mCubed bigNG + 2 flowmeters ?

Volgens de produktomschrijving kunnen er 2 flowmeters op de mCubed bigNG aangesloten kunnen worden.

Nu lees ik in de handleiding dat hiervoor een extension nodig is:

Q:Can I use a flowmeter?

A:With the extension set ES analogue you can use up to 2 flowmeters simultaneously.
Hier op hun site staat hetzelfde.

Bij mij heeft dit idd prima gewerkt via de anologe sensorhub van mCubed.

Maar op basis van de produktomschrijving heb ik hier op HWI iemand het advies gegeven dat zijn koolance INS-FM17 flowmeter direct op de bigNG aangesloten kan worden.

Nu blijkt dit niet te werken. :S

Weet iemand of het mogelijk is om een flowmeter direct aan te sluiten op de bigNG? Als dit niet het geval is, dan zou dan denk ik in de produktomschrijving aangepast moeten worden, ongeveer zoals op mCube's website beschreven staat.

Hier een review van de BigNG waar idd gezegd wordt dat je een een analoge sensor hub nodig hebt voor de aansluiting van een flowmeter:

juvekh.jpg

Net heb ik de bigNG even aangesloten om het met de koolance flowmeter en de GMR AFS1-T flowmeter uit te proberen door er door te blazen. Hiervoor een loopje installeren is me weer net teveel moeite. ;)
Maar het blazen heeft denk ik weinig effect; er komen geen waarden door. Ook niet via de sensorhub. Zelf ben ik nog een beetje dizzie van het blazen.:048:

Later nog maar eens een poging met de stofzuiger gaan proberen. :D

Maar afgaande op de ervaring van MicroStar911 op HWI, de omschrijving in de handleiding en die op hun website en die review zal je die sensor hub denk ik wel nodig hebben.

Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Freddy HighFlow Forum updates, correcties en suggesties topic HighFlow Forum 43

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan