Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Voor zo ver ik kan zien zit er een fanconnector aan, zodat je hem aan kunt sluiten op een fanheader op het moederbord of als je een fancontroller hebt kan het ook daar op.
Voor zo ver ik kan zien zit er een fanconnector aan, zodat je hem aan kunt sluiten op een fanheader op het moederbord of als je een fancontroller hebt kan het ook daar op.
Die van ProAce heeft een 3-pin stekkertje (Hightower had een custom made versie van ProAce met 2-pin stekker).
Wij hebben dus die met 3-pin fan stekker op voorraad.
DarkSide gebruikt een eigen stekker, waarbij je de juiste kabels apart bij moet bestellen (zie gerelateerde producten bij de DarkSideLED strips).
Die van ProAce heeft een 3-pin stekkertje (Hightower had een custom made versie van ProAce met 2-pin stekker).
Wij hebben dus die met 3-pin fan stekker op voorraad.
Freddy heeft van mij alleen LEDs gekregen met 3 pin connectors en die met 2 pins zijn alleen op aanvraag geleverd.
Deze kan je aansluiten op een bordje zoals Hightower liet zien.