Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey sorry van de late update , Ik heb even met carbon wat randapparatuur beplakt , wegens mijn DCD ging dit best wel moeilijk maar het eindresultaat mag er zijn vind ik zelf
Even wat foto's :041:
- Eerste oevening met Carbon , De achterkant van een BlackBerry *CrackBerry*
- Razer Lycosa + Razer Electra met carbon beplakt:
- Logitech G35 met carbon rechter zijde :
- Logitech G35 met Carbon Linker zijde *dit vond ik zelf het moeilijkste karwei*
Tot de volgende keer
*Thx to k.3nny voor de inspiratie*
UPDATE !
Hey mensen even weer een update , Ik kreeg gister een mailtje dat er in het dorp waar ik woon een klein schalige LAN word georganiseerd.
De Lan datum is 3 Januari dus het is kort dag om De Phantom klaar te maken , en een Case te modden voor men broertje.
Heb vandaag even een kapot moederbordje in de phantom ge schroeft om te kijken hoe het stond , en even wat dingen bedacht om uit te gaan werken.
even een foto :
Verder ben ik rest van de dag bezig geweest met het Modden voor men broertje zijn pc.
even daar een foto van :
wat er nog aan moet gebeuren is de achterkant , andere zijkant en onderkant.
en nog wat nieuwe 80 mm fans erin , ik zat zelf te denken aan witte : Nexus 80MM Real Silent Case Fan