• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Phantom white & green

tsja betreffende het zwart: ik denk dat het een beetje afhangt van wat voor look je probeert te gaan.
wil je een cleane (lees steriele) look, dan inderdaad het gaaswerk mee witten.
de aggressievere look: laat het gaas zwart, gebruik dan het groen als accent om het gaas en zwart heen(enige plek waar ik dat nog niet zie is op je side panels en usb in de top panel, een randje groen misschien?)

ik bedoel maar. het hoeft ook geen twee kleuren thema te blijven hoor, veel mensen doen het omdat het strakker en cleaner over komt.
maar er zijn zat builds geweest waar er gewoon een derde kleur gebruikt is, al is het alleen voor accentjes.
het ligt er maar net aan welke kleur je dominant wil maken en nu oogt het zwart vrij dominant tegen het wit.

zo maar nu houdt de ouwe hoer op, hoor:p verfwerk ziet er strak uit, nu lekker door klussen jij!:p
 
tsja betreffende het zwart: ik denk dat het een beetje afhangt van wat voor look je probeert te gaan.
wil je een cleane (lees steriele) look, dan inderdaad het gaaswerk mee witten.
de aggressievere look: laat het gaas zwart, gebruik dan het groen als accent om het gaas en zwart heen(enige plek waar ik dat nog niet zie is op je side panels en usb in de top panel, een randje groen misschien?)

ik bedoel maar. het hoeft ook geen twee kleuren thema te blijven hoor, veel mensen doen het omdat het strakker en cleaner over komt.
maar er zijn zat builds geweest waar er gewoon een derde kleur gebruikt is, al is het alleen voor accentjes.
het ligt er maar net aan welke kleur je dominant wil maken en nu oogt het zwart vrij dominant tegen het wit.

zo maar nu houdt de ouwe hoer op, hoor:p verfwerk ziet er strak uit, nu lekker door klussen jij!:p

de bedoeling was om het witte de hoofdkleur te laten zijn zowel binnen als buiten met groene accenten, de zwarte roosters leken mij lastig spuiten en dus besloot ik ze zwart te laten, het enige wat ik niet aan je opmerking snapte is het ontbrekende groene op de side panel? op het usb gedeelte word voor mij een lastige klus om te spuiten maar dat word zeker iets voor de toekomst. verder waardeer ik je mening echt daar is tenslotte zo'n forum voor!
 
hehe:p ja maar ik kan nogal wat lange verhalen maken over iets simpels en kort:p

nou om je side panel heb je die zwarte roosters en wit zonder enige groen accentje toch? ik vond dat daar wel wat groen mocht komen (A) al is het maar een klein randje rondom je rooster of had je nog andere plannen voor je sidepanels??

maar al je echt voor wit en groen wilt gaan, het zwarte inderdaad dan verven.
en dan denk ik dat dunne laagjes moet spuiten en misschien scheelt het een hoop om het zwarte er eerst af te schuren, misschien scheelt dat al een aantal laagjes kleur;) maar zelf nog niet veel ervaring mee, dan moet je echt meer bij de anderen wezen.

succes!
 
hehe:p ja maar ik kan nogal wat lange verhalen maken over iets simpels en kort:p

nou om je side panel heb je die zwarte roosters en wit zonder enige groen accentje toch? ik vond dat daar wel wat groen mocht komen (A) al is het maar een klein randje rondom je rooster of had je nog andere plannen voor je sidepanels??

maar al je echt voor wit en groen wilt gaan, het zwarte inderdaad dan verven.
en dan denk ik dat dunne laagjes moet spuiten en misschien scheelt het een hoop om het zwarte er eerst af te schuren, misschien scheelt dat al een aantal laagjes kleur;) maar zelf nog niet veel ervaring mee, dan moet je echt meer bij de anderen wezen.

succes!

Mijn plan was om in de sidepanel een plexiraampje te maken zodat je naar binnen kijkt waar ook groen zit uiteraard maar over dat zwarte gaas ben ik nog niet helemaal uit
 
Begrijp me niet verkeerd hij is echt mooi! ook ik ga groen gebruiken! Is het een leuke detail om bij het zwarte mesh op de side panels een kleine groene border te maken gewoon een dun streepje. Keep these update's coming
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
volcom NZXT Phantom 410 Midi-Tower - white / blue HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
tomasvanderpijl Phantom Window Panel white HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
R NZXT Phantom White Cases en Modding 1
gerjanlubbers [TKA] NZXT Pink Phantom Modded Verkocht 11
E [CANCELLED] Gainward GTX670 Phantom Verkocht 12
gerjanlubbers Pink Phantom V2 (Reality Lan) Gallery & Build Logs 22
gerjanlubbers Pink Phantom Cases en Modding 3
gerjanlubbers phantom 820 topnotch (pink ?) Cases en Modding 7
A [CM + WC] phantom 410 premiere mod Gallery & Build Logs 0
k.3nny K.3nny's Topnotch Phantom 820. Gallery & Build Logs 94
gerjanlubbers Pink Phantom ( fresh as f*ck ) Gallery & Build Logs 32
k.3nny [VERKOCHT] [130INCL]NZXT Pink Phantom GEMOD maar origineel! Verkocht 20
k.3nny [CANCELLED] Pink Phantom compleet/onderdelen Verkocht 5
0 NZXT Phantom en Corsair H100, past dit? Cases en Modding 2
Lindenberger Red Phantom en ik. Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
X NZXT Phantom - Waterkoeling setup. Advies Waterkoeling Setup 0
P Eerste keer wc ( ati 6990 en 2600k cpu oc als doel ) in NZXT Phantom Advies Waterkoeling Setup 3
J 1e waterkoeling - GTX570 SLI phantom + 2600K Advies Waterkoeling Setup 1
M NZXT Phantom 3x 200mm + Corsair H100? Waterkoeling 9
P NZXT Phantom Build Gallery & Build Logs 5
k.3nny [VERKOCHT] NZXT Phantom reversed ATX!!!(gemod) Verkocht 8
K Phantom met rad Waterkoeling 2
k.3nny [CANCELLED][80 euro]NZXT Phantom gemod. Verkocht 8
Dustyrick Red Phantom Gallery & Build Logs 165
vincent NZXT Phantom HighFlow Product Suggesties en Nieuws 55
Slade Blue and Red, or Red and White Tubes? What looks better? HighFlow Forum 1
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li ST120 RGB PWM Fans, Triple Pack incl. Controller - 120mm, Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 10
Jason Thermaltake Riing Quad 12 RGB fan TT Premium Edition - pack of 3, white, 120mm HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Mayhems XTR Nano Tech Premixed Coolant 1 Litre - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair iCUE 5000X RGB Midi-Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Antec TORQUE Midi-Tower - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li GALAHAD 360 AIO CPU Liquid cooler ARGB - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Lian Li O11 Dynamic Mini, Mid Tower, Tempered Glass - Black or White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
Bl4ckj4ck666 Corsair Crystal 570X RGB White tower-behuizing Gallery & Build Logs 18
Jason Magicool G2 Slim Radiator 16 FPI - 240mm & 360mm - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XR5 240mm en 360mm Waterkoeling Radiatoren - White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Jason Corsair Hydro X Series XC7 RGB White CPU Water Block - 115X / AM4 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
Bl4ckj4ck666 corsair 570x rgb crystal white Cases en Modding 8
Bl4ckj4ck666 Corsair 570x RGB crystal white Cases en Modding 1
P Bitspower T-Block White HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
P Bitspower Premium Stop Fitting, Deluxe White BP-DWPRE-06 HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2
P Project simply black & white Gallery & Build Logs 5
Freddy HW Labs Black Ice Nemesis WHITE HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
P XSPC EX480 Quad Fan Radiator (White) HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
R X99 H440 White Build Gallery & Build Logs 28
AQuAKiNG 750D X99 Black/White/Silver theme Gallery & Build Logs 46
Slader bitspower white producten HighFlow Product Suggesties en Nieuws 3
Slader bitspower g1/4 white rotary angle 1/2 fitting HighFlow Product Suggesties en Nieuws 2

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan