spuit je 5.25 kapjes ook in een kleur ;) Btw de tabs van je gaas breekt snel :(
k.3nny Oldscool. 28 augustus 2012 #21 spuit je 5.25 kapjes ook in een kleur Btw de tabs van je gaas breekt snel
DjangoSoe Member 28 augustus 2012 #22 ik weet wel dat k.3nny het meeste verstand heeft van phantom mods xD
tomasvanderpijl Prutser 28 augustus 2012 #23 k.3nny zei: spuit je 5.25 kapjes ook in een kleur Btw de tabs van je gaas breekt snel Klik om te vergroten... bedoel je die plastic/rubber achtige dingetjes?
k.3nny zei: spuit je 5.25 kapjes ook in een kleur Btw de tabs van je gaas breekt snel Klik om te vergroten... bedoel je die plastic/rubber achtige dingetjes?
tomasvanderpijl Prutser 28 augustus 2012 #24 ledjes weet iemand hoe dit soort ledjes heten en misschien een site waar ik ze kan bestellen?
tomasvanderpijl Prutser 28 augustus 2012 #25 tomasvanderpijl zei: weet iemand hoe dit soort ledjes heten en misschien een site waar ik ze kan bestellen? Klik om te vergroten... laat maar zitten het zijn gewoon normale leds met een huisje erom heen
tomasvanderpijl zei: weet iemand hoe dit soort ledjes heten en misschien een site waar ik ze kan bestellen? Klik om te vergroten... laat maar zitten het zijn gewoon normale leds met een huisje erom heen
tomasvanderpijl Prutser 30 augustus 2012 #27 Update zo vandaag weer een uurtje gevonden om te knutselen hier de foto's van het resultaat: jaahaa wat heb ik verandert? oeh groene Leds
Update zo vandaag weer een uurtje gevonden om te knutselen hier de foto's van het resultaat: jaahaa wat heb ik verandert? oeh groene Leds
k.3nny Oldscool. 30 augustus 2012 #28 nice! wel ff die tekeningetjes bij je fancontroller wegpoetsen met een polijst middeltje is veel cleaner
nice! wel ff die tekeningetjes bij je fancontroller wegpoetsen met een polijst middeltje is veel cleaner
tomasvanderpijl Prutser 30 augustus 2012 #29 k.3nny zei: nice! wel ff die tekeningetjes bij je fancontroller wegpoetsen met een polijst middeltje is veel cleaner Klik om te vergroten... ga ik zeker doen
k.3nny zei: nice! wel ff die tekeningetjes bij je fancontroller wegpoetsen met een polijst middeltje is veel cleaner Klik om te vergroten... ga ik zeker doen
tomasvanderpijl Prutser 4 september 2012 #30 mobo update niet volgens plan maar via tweakers een goed moederbordje op de kop kunnen tikken dan deze maar in de build gebruiken
mobo update niet volgens plan maar via tweakers een goed moederbordje op de kop kunnen tikken dan deze maar in de build gebruiken
DjangoSoe Member 4 september 2012 #31 die heb ik ook , heb je zeker geruild voor een ander 1155bord met meer sata poorten?
tomasvanderpijl Prutser 4 september 2012 #32 nee ik heb deze van Thierry kunnen overnemen maar die jij bedoelt heb ik ook zien staan haha
tomasvanderpijl Prutser 5 september 2012 #33 verf update vandaag verf en schuurpapier gehaald 1x gespoten, nog nat over 4 uur is het droog en dan zaterdag de 2de laag aan brengen
verf update vandaag verf en schuurpapier gehaald 1x gespoten, nog nat over 4 uur is het droog en dan zaterdag de 2de laag aan brengen
DjangoSoe Member 5 september 2012 #34 hoezo pas zaterdag 2de laag aanbrengen als het al over 4uur droog is?
tomasvanderpijl Prutser 5 september 2012 #35 django s. zei: hoezo pas zaterdag 2de laag aanbrengen als het al over 4uur droog is? Klik om te vergroten... omdat er volgens de spuitbus 24uur tussen moet zitten en ik ben donderdag en vrijdag niet thuis, dus vandaar
django s. zei: hoezo pas zaterdag 2de laag aanbrengen als het al over 4uur droog is? Klik om te vergroten... omdat er volgens de spuitbus 24uur tussen moet zitten en ik ben donderdag en vrijdag niet thuis, dus vandaar
tomasvanderpijl Prutser 5 september 2012 #37 django s. zei: logische verklaring, ty Klik om te vergroten... graag gedaan hoor
tomasvanderpijl Prutser 10 september 2012 #38 Preview een kleine preview, na 3 lagen kleur, nu zit er op 1 onderdeel de 4de laag en op de rest de eerste laag vernis.
Preview een kleine preview, na 3 lagen kleur, nu zit er op 1 onderdeel de 4de laag en op de rest de eerste laag vernis.
tomasvanderpijl Prutser 10 september 2012 #40 django s. zei: leuk kleurtje Klik om te vergroten... ik had deze combinatie nog niet op het internet gevonden, maar gelukkig past het wel bij elkaar
django s. zei: leuk kleurtje Klik om te vergroten... ik had deze combinatie nog niet op het internet gevonden, maar gelukkig past het wel bij elkaar