• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

PC overnieuw bouwen.

Cryingsoul

New member
Hallo iedereen!

Ik ben van plan om mijn PC eens helemaal overnieuw te doen. Mijn kabels zijn niet zo goed weg gewerkt.
Mijn lampjes vallen soms eraf etc.

Maar. Weet iemand hoe die kleine, plakkerige dingetjes heten om mijn kabels achter in de case goed weg te werken?
Ik dacht iets van zipt chor.

En, ik heb een aantal HDD's in de PC zitten. Maakt het uit dat ik 'perongeluk' mn HDD's door elkaar haal en hem in een andere SATA poort stop? Of word dan mn (C:\) bijv. de (F:\)?

groeten,

Levi
 
Wat sata kabels versteken betreft, maakt het volgens mij niks uit waar je ze steekt. Je kan het ook gewoon testen door je sata kabels te verwisselen. Stuk zal het zeker niet gaan. :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
 
C: en volgende is geregeld via Windows, niet via de SATA poorten op het moederbord.
De BIOS stelt het type schijf vast waaraf hij moet booten, de plek maakt dan niet uit.
Oudere SATA moederborden heb je nog wel eens kans dat de bootschijf in SATA 1 moet zitten maar ook dat is lang niet altijd het geval.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
R Watermeter bouwen (n00b question) Waterkoeling 5
M Bouwen van custom CPU only loop. Waterkoeling 21
M Eerste water gekoelde PC bouwen. Waterkoeling 1
O nieuwe setup bouwen met waterkoeling Waterkoeling 3
N Watercooling PC Bouwen Waterkoeling 3
F Nieuwe Systeem bouwen Corsair 540 AIR watergekoeld tips Waterkoeling 1
radmiraal vraag/mening over nieuwe setup die ik wil gaan bouwen Hardware & Software 3
volcom Zelf Nas / media server bouwen Hardware & Software 3
R EErste waterkoeling bouwen Waterkoeling 16
A setup bouwen Waterkoeling 4
Cygnitr0n Bij genoeg stemmen gaat ASUS ROG een mITX bouwen, help mee! Hardware & Software 1
L Advies nodig voor het bouwen van eerste water cooling setup. Advies Waterkoeling Setup 12
l3p [IN-ACTIVE] Kunstof blokjes om je eigen case mee te bouwen. Verkocht 6
D Wat moet je hebben en kunnen voor een goed forum te bouwen. Algemene Discussies 90
S advies voor opnieuw bouwen waterkoeling Advies Waterkoeling Setup 2
D Gamers Mini itx systeem bouwen ? Hardware & Software 10
D Servertje bouwen!! Gallery & Build Logs 32
Slader Minecraft: Bouwen met blokken. Gaming 47
D Wd velico raptor hardeschijf in laptop bouwen slim ? Hardware & Software 1
D Corsair Obsidian 800D Bouwen Cases en Modding 6
B Ik wil een kernreactor bouwen Waterkoeling 27
V server bouwen Hardware & Software 12
H waterkoeling bouwen Waterkoeling 24

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan