• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opgelicht!

Aangifte doen tegen dit soort dingen loopt 9 van de 10x uit op niets.
Valt weinig te doen tegen dit soort volk.

Je hebt meer aan het rond vertellen over deze persoon zodat mensen er niet intrappen dan aangifte doen bij de politie.
 
Ik check de verkoper voortaan ook 3x voordat ik akkoord ga. Ben 1x bijna opgelicht en weet hoe het voelt dus wil dat nooit meer.
Ik zou iig wel een keer bij die oplichter langs gaan, gewoon voor de lol.
 
Gedane zaken nemen geen keer. En een sluwe vos verliest zijn streken niet.

Leuk om je verhaal te lezen. Je hebt (als het überhaupt waar is) aardig wat meegemaakt. Echter zie ik nog steeds geen redenen daarin wat het goedpraat dat je zoveel mensen opgelicht hebt.

Misschien moet ik ook maar eens mensen op gaan lichten, mijn levenservaringen doen niet onder voor die van jou. Krijg ik wellicht ook een podium op Tweakers.
 
Gedane zaken nemen geen keer. En een sluwe vos verliest zijn streken niet.

Leuk om je verhaal te lezen. Je hebt (als het überhaupt waar is) aardig wat meegemaakt. Echter zie ik nog steeds geen redenen daarin wat het goedpraat dat je zoveel mensen opgelicht hebt.

Misschien moet ik ook maar eens mensen op gaan lichten, mijn levenservaringen doen niet onder voor die van jou. Krijg ik wellicht ook een podium op Tweakers.

weetje dan heb je bord voor je kop heb eerlijk mijn verhaal gedaan recenties van bijna 50 plus en er zijn mensen die er van leren
dat jij niet in de mensheid gelooft is niet mijn probleem en ja ik heb fouten gemaakt de andere maakt grote fouten de ander minder wil jij mij zeggen dat jij nooit een fout hebt gemaakt groot of klein ? of ben jij een moeders kindtje ik kom eerlijk voor uit wat ik fout heb gedaan en heb me al komende jaren bewezen en ook met hier kom ik der voor uit dat fout ben geweest
maar dat zou jou niks doen jij hebt waarschijnlijk de perfecte leven hebben gehad wat niet iedereen heeft en ben niet ook aan het oplossen met freddy

en heb bijna 50 plus zaken gedaan dus meer dan 40 dingen verkocht
 
Ik ben meerdere keren opgelicht (5 jaar geleden, toen was ik nog maar 16 jaar), en daarom doe ik nu geen zaken meer waar ik iets zal opsturen tegen een latere betaling, of waar ik geld geef, en zij sturen het dan op. Ik ga het liefst zelf achter mijn spulletjes komen (tenzij het nieuw, van een goede shop komt), en daarmee is het vertrouwen in de mensen ook wel verdwenen.
Ik zeg niet dat je niet kan veranderen als mens, maar éénmaal iemand gekend bent als een oplichter, blijft die persoon in kwestie een oplichter.
Je hebt wel je leven gebeterd, maar ik denk niet dat de opgelichte personen ooit nog iets zullen kopen bij je.

Mijn handel regel ik als volgt:
Ik verkoop iets aan een prijs en geef hun de optie erachter te komen en cash te betalen, of ik kom het brengen binnen een bepaalde omgeving, als dit te ver is, laat ik het opsturen NA betaling.
Als ik iets koop, vraag ik altijd of ik dit kan afhalen, doen ze dit niet, dan is de deal af.
Zo wordt ik niet meer opgelicht, ben ik blij, is de verkoper blij en de oplichter die wordt er gewoon uitgeschakeld.
Ik doe ook alleen maar handel met mensen die perfect Nederlands typen, geen zinnen/woorden half uitschrijven, en zinnen aan elkaar plakken zonder enige leestekens. Dat geeft me ook al een naar voorgevoel.

In totaal ben ik aan oplichterij zo'n 150€ kwijtgeraakt.
 
Ik ben meerdere keren opgelicht (5 jaar geleden, toen was ik nog maar 16 jaar), en daarom doe ik nu geen zaken meer waar ik iets zal opsturen tegen een latere betaling, of waar ik geld geef, en zij sturen het dan op. Ik ga het liefst zelf achter mijn spulletjes komen (tenzij het nieuw, van een goede shop komt), en daarmee is het vertrouwen in de mensen ook wel verdwenen.
Ik zeg niet dat je niet kan veranderen als mens, maar éénmaal iemand gekend bent als een oplichter, blijft die persoon in kwestie een oplichter.
Je hebt wel je leven gebeterd, maar ik denk niet dat de opgelichte personen ooit nog iets zullen kopen bij je.

Mijn handel regel ik als volgt:
Ik verkoop iets aan een prijs en geef hun de optie erachter te komen en cash te betalen, of ik kom het brengen binnen een bepaalde omgeving, als dit te ver is, laat ik het opsturen NA betaling.
Als ik iets koop, vraag ik altijd of ik dit kan afhalen, doen ze dit niet, dan is de deal af.
Zo wordt ik niet meer opgelicht, ben ik blij, is de verkoper blij en de oplichter die wordt er gewoon uitgeschakeld.
Ik doe ook alleen maar handel met mensen die perfect Nederlands typen, geen zinnen/woorden half uitschrijven, en zinnen aan elkaar plakken zonder enige leestekens. Dat geeft me ook al een naar voorgevoel.

In totaal ben ik aan oplichterij zo'n 150€ kwijtgeraakt.

daar ben ik ook totaal mee eens ik doe vaak zaken op tweakers.
en betaal voor uit daarom heb ik nu ook hoge recenties ook al kopen ze van mij dan eerst betalen dan verzenden.

Ik wil hier gewoon aantonen verhaal der achter en nee ik keur totaal niet goed wat ik heb gedaan en ga der ook niet zielig over doen
wat ik heb gedaan is fout simpel zat.

Ben ik der trots op nee ik zou me moeten schamen me dochter is 3 maanden geleden geboren en wil goede voorbeeld zijn.
Alle topics van mij oplicht praktijken zijn verwijderd omdat ik het heb geregeld maar helaas deze niet dacht dat me curator had geregeld helaas niet voordat ik dit bericht plaatste heb ik freddy pm gestuurd over deze kwestie .

maar bij deze hier onder me recenties van komende 2 jaar ongeveer

https://tweakers.net/gallery/453147/aanbod/

oja wat je zei over perfect nederlands typen ik kan dat niet ben dyslectisch lichte form daarvan sorry.
 
oja wat je zei over perfect nederlands typen ik kan dat niet ben dyslectisch lichte form daarvan sorry.

Dat is iets anders, je zinnen hebben nog een betekenis.
Waar ik echt niet tegen kan zijn mensen die dit soort streken uithalen:
- "240e ik direct halen ok?"
- "80€ okN" (let op de hoofdletter N, dat is net naast het vraagteken)
- "vandaag ik halen 50e"
- "ik geintereseert in "product" sms xxxxxxxx snel ja graag"

Op deze dingen reageer ik zelfs niet eens.
 
Dat is iets anders, je zinnen hebben nog een betekenis.
Waar ik echt niet tegen kan zijn mensen die dit soort streken uithalen:
- "240e ik direct halen ok?"
- "80€ okN" (let op de hoofdletter N, dat is net naast het vraagteken)
- "vandaag ik halen 50e"
- "ik geintereseert in "product" sms xxxxxxxx snel ja graag"

Op deze dingen reageer ik zelfs niet eens.

Dat begrijp ik wil gewoon zeggen hier dat over een verhaal achter zit.
Ben ik trots op wat ik heb gedaan nou echt niet.
Wou gewoon verhaal delen achter mij wat ik heb gedaan en de reden er van is.
Is het een makelijk reden nee miss was er ook een andere uitweg.
En nee die zag ik toen niet.
 
weetje dan heb je bord voor je kop heb eerlijk mijn verhaal gedaan recenties van bijna 50 plus en er zijn mensen die er van leren
dat jij niet in de mensheid gelooft is niet mijn probleem en ja ik heb fouten gemaakt de andere maakt grote fouten de ander minder wil jij mij zeggen dat jij nooit een fout hebt gemaakt groot of klein ? of ben jij een moeders kindtje ik kom eerlijk voor uit wat ik fout heb gedaan en heb me al komende jaren bewezen en ook met hier kom ik der voor uit dat fout ben geweest
maar dat zou jou niks doen jij hebt waarschijnlijk de perfecte leven hebben gehad wat niet iedereen heeft en ben niet ook aan het oplossen met freddy

en heb bijna 50 plus zaken gedaan dus meer dan 40 dingen verkocht
Ik geloof wel degelijk in de mensheid, maar niet meer in jou en al helemaal niet in jouw verhaal (je hebt het meer over het leed dat je zelf ervaren hebt, dan over het leed dat je anderen aangedaan hebt). Je hebt meerdere kansen gehad en meerdere malen verkloot, dat er mensen zijn op Tweakers die je de spreekwoordelijke hemel in prijzen komt enkel door de regels van dat topic op Tweakers:

Let op:
Het is begrijpelijk dat oplichting veel emoties kan losmaken. Hou het echter aub netjes. Schelden, op de man spelen, flamen of trollen kan je een ban opleveren.
Dit topic is ZERO TOLERANCE

Als die regel er niet was geweest, dan had je de werkelijke kant van mensen gezien in plaats van zoetsappige reacties.

Leuk van je recensies, wat wil je daar nu mee zeggen? Heb er 100+, maar zegt nog helemaal 3x niets. Misschien zijn dat wel mensen die ik allemaal ken en doen die de recensies schrijven voor een biertje. Kortom, zegt geen moer.

Ja, ik heb echt het perfecte leven gehad (heb de lijst gewist, vanwege privacy redenen).


Maar zijn nu alle slachtoffers terugbetaald? Of alleen degene die zich als gedupeerde gemeld hebben?

Overigens, je echte shit begint pas bij de negatieve BKR registratie die je waarschijnlijk wel hebt (gezien je abonnementen die je niet betaalde). Dat is pas een gevecht om die opgeschoond te krijgen.
Tip: flink wapperen met de zogenaamde "schone lei" die je krijgt aan het einde van de schuldsanering (in ieder geval krijg je die bij de WSNP) bij de bedrijven die vermeldt staan op de BKR uitdraai (die kan je tegen betaling verkrijgen. En erop blijven zitten. Ik heb er 2 jaar over gedaan om die gehele lijst leeg te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wally1987 Opgelicht! Welke stappen te nemen/voorkomen van Oplichting Te Koop 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan