• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opgelicht!

Ach in Nederland kun je toch niks!!

Je kunt het geld niet zelf "terug" halen en als je zoiets überhaupt probeert ben je er vaker slechter aan toe dan de crimineel zelf.

Ik ben zelf ook bijna een keer opgelicht met het verkopen van brommeronderdelen. Racistisch wil ik niet zijn, maar als er eentje met een Turks accent me opbelt dan verkoop ik hem niks, ook niet als ze voor de deur staan. Heb daar te veel slechte ervaringen mee gehad, ja zo verneuken het een paar voor de rest.

Martin zal ongetwijfeld bekend zijn bij de politie en dergelijke maar een incassobureau gaat die niet aan de deur langs om geld op te halen?
 
Nee die doen dat neit krijg van me ex ook nog bijna 21.000 euro en rechtbank en incasso bureau's doen niks ze heeft namelijk beneden modiaal inkomen dus niks te innen maar ze werkt 10 uur per week aanvullende uitkering en de rest is zwart

Al foto's gemaakt zelfs van de contante betalingen zelfs geluidsbanden en filmmatriaal van en er wordt niks mee gedaan
 
Vandaag heeft Michel zijn laatste deel betaald.
Hij heeft zijn schuld nu afgelost!
Dank je Michel, kunnen we dit hoofdstuk eindelijk afsluiten.

Alleen Martin Fiorello is nog altijd een oplichter.
Met hem moeten we het maar persoonlijk gaan oplossen.
 
Acht ik voel mij laatst pas echt bedrogen.

Ik vul mijn jaar opgave in (hoop dat ik tenminste 1200 terug krijgt)
Daar in plaats krijg ik amper 300 euro terug, slaat gewoon niet aan.

Ik betaald bijna 900 euro permaand aan fakking belastingdienst, houd bruto bijna niks over die lijers.

Willen ze nu ook nog de aow verhogen en hyphotheek aftrekken niet meer geven.
Dus de gemiddelde burger worden dus genaaid en die rijke homo's blijven rijk.
Het zijn net mafia. betaald je niet, kwakken ze je gevangenis in.

Kut overheid, geld van mensen afpakken en aan de banken geven.
en de banken? die keren hun manager dubbele bonussen.

Stelletje harry potters zijn het
 
Dat ken ik hung kreeg volgens belasting aangifte 8400 euro terug ivm opleidingen en dergelijke belastingdienst vond het niet nodig dus ik kreeg 30 euro terug voor de pennen haha

ben wel in beroep gegaan ertegen en kreeg dan alsnog met veel papier werk en pijn en moeite 210 meer dus belasting dienst leuker kunnen ze het niet maken wel moeilijker
 
2500 bruto bij een egnineers bedrijf + 500 euro mac.

bij mac gaat er 200 euro belasting en die egnineers bedrijf 700.
totaal ong 900 euro p/m

je bent altijd gemiddeld 1/3 van je bruto kwijt aan belastingen. dus kan wel aardig kloppen ja. Aangezien je nog een tweede baan hebt, betaal je volgens mij meer belasting dan als je 1 baan hanteerd.

Ik vanaf maart tot einde jaar in 2008 8000,- verdiend, krijg 839,- terug ofzo
 
idd, en mijn lieve adviseur zei tegen mij, Hung je kan meer terug vragen als je 2de baan heb. Dit omdat je dan geen loon heffing korting krijgt bij je 2de baan.
Dus daardoor adcht ik, kaching.
dus ik de boekl terug vragen, wat blijk.
Als ik alleen die aanslag van engineers terug vraag, dan krijg ik 1500 euro.
en beide = 300 eur.
kaching genaaid, dus ik ga stoppen bij de mac.
ik kan beter niet werken dan wel, verdiend er niks mee.
 
Als ik dat tegen kom , Dan breng ik persoonlijk een bezoekje :icon_biggrin:

kweeg 60 kg ben 1m69 groot dus niet echt om naar huis te schrijven zou je denken .... Persoon in kwestie kan es testen of ik weerstand kan bieden , daarachter is het mijn beurt :icon_fU:
 
Volgens my weet die vrouw die op dit forum reageerde heel goed waar hij nu woont!

Martin Fiorello
Julianalaan 108
8932AJ LEEUWARDEN
Netherlands

Paar duren verder?

MF Martin Fiorello
+31 (0)634935693

Mobiel?

Of is dit allemaal oude info van hem?

Nou zijn MSN was volgens my ook bekend martin-fiorello@live.nl en italiaanlwd@hotmail.com

Deze adres gegevens zijn trouwens 13/7/09 pas door gegeven dus ik neem aan dat dit nog klopt?

partyflock lid: italiaanlwd

Zou die deze ook hebben gestolen?
[ame=http://www.youtube.com/watch?v=tWPWmT-3uP0]YouTube - italiaanlwd[/ame]
 
Gezien hoe die met die auto om gaat wel denk ik... ook lekker voor de toekomst van zo'n kneus als hij nog een keer werk gaat zoeken en zijn baas gaat hem gewoon eens even googlen (vrij standaard dat dat gebeurt AFAIK) is ie niet blij wat hij heeft gedaan.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wally1987 Opgelicht! Welke stappen te nemen/voorkomen van Oplichting Te Koop 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan