• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Opgelicht!

Ik geloof wel degelijk in de mensheid, maar niet meer in jou en al helemaal niet in jouw verhaal (je hebt het meer over het leed dat je zelf ervaren hebt, dan over het leed dat je anderen aangedaan hebt). Je hebt meerdere kansen gehad en meerdere malen verkloot, dat er mensen zijn op Tweakers die je de spreekwoordelijke hemel in prijzen komt enkel door de regels van dat topic op Tweakers:



Als die regel er niet was geweest, dan had je de werkelijke kant van mensen gezien in plaats van zoetsappige reacties.

Leuk van je recensies, wat wil je daar nu mee zeggen? Heb er 100+, maar zegt nog helemaal 3x niets. Misschien zijn dat wel mensen die ik allemaal ken en doen die de recensies schrijven voor een biertje. Kortom, zegt geen moer.

Ja, ik heb echt het perfecte leven gehad (heb de lijst gewist, vanwege privacy redenen).


Maar zijn nu alle slachtoffers terugbetaald? Of alleen degene die zich als gedupeerde gemeld hebben?

Overigens, je echte shit begint pas bij de negatieve BKR registratie die je waarschijnlijk wel hebt (gezien je abonnementen die je niet betaalde). Dat is pas een gevecht om die opgeschoond te krijgen.
Tip: flink wapperen met de zogenaamde "schone lei" die je krijgt aan het einde van de schuldsanering (in ieder geval krijg je die bij de WSNP) bij de bedrijven die vermeldt staan op de BKR uitdraai (die kan je tegen betaling verkrijgen. En erop blijven zitten. Ik heb er 2 jaar over gedaan om die gehele lijst leeg te krijgen.

Even hier op terug te komen mensen kunnen op tweakers normaal reageren der geen probleem.

Maar hou het wel redelijk daarnaast word elke bericht daar gecontroleerd wat plaats ook dm
Als extra voet achter de deur en weetje zou mij aan me reed roesten wat jij van me denk hoe je over mij denkt
heb me verhaal gedaan nu zie ik ook dat jij je post hebt aangepast wat jij hebt mee gemaakt mis is dat ook wel puur onzin
wat jij ook tegen mij zei kom alleen me laatste dingen hier te regelen dan hoef je deze oplichter nooit me te spreken
(En een sluwe vos verliest zijn streken niet) trouwens ben ook te dom om hier op jou te reageren.
 
Het boeit mij ook totaal niet hoe je over mij denkt. Ik ben niet de (ex-)oplichter hier.

Ik heb mijn post aangepast omdat niet Jan en Alleman mijn levenshistorie hoeft te weten. De meeste vaste leden hier weten dit allang, dus hoeft het ook niet te blijven staan in mijn optiek.
 
ja ik mag ex oplichter zijn en paar keer veroordeeld zijn voor me daden straf uitgezeten klaar mensen betaald jaren clean

Buiten dat heb ik ook jou verhaal gelezen en zeg ook niet dat je der over liegt .
Is al erg genoeg wat ik heb gedaan is ook erg genoeg!!!!
 
Ik hoop voor jou en voor je familie dat je je nieuwe levensstijl kunt en zal vasthouden. Laat ik dat voorop zetten.

En elkaars historie hoeven we niet te geloven, zolang we het van onszelf maar weten.
 
ben ik totaal mee eens en ben ook totaal mee eens hoe jij op mij reageerd tenslotte ik ben een grote klootzak geweest

Me dochter is 3 maanden geleden geboren en ben al jaren clean geluk van onze leven nogmaals wat ik heb gedaan is slecht en niet goed te praten daarnaast werk ik hele dagen en vrouw ook
 
Helaas moet ik na jaren hier weer reageren want word per telefoon en whatsapp niet opgenomen of gereageerd.
ik ben dus al jaren schuld vrij tenminste overal maar hier niet zag me oude topic hier nog staan dus heb jullie telefonisch proberen te bereiken en over whatsapp helaas geen reactie zouden jullie graag contact met me op kunnen nemen zodat we het af kunnen handelen groeten martin
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
Wally1987 Opgelicht! Welke stappen te nemen/voorkomen van Oplichting Te Koop 9

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan