• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noiz³ by z999

Alphacool HF double nipple G1/4OD to G1/4OD revolvable - Deep Black
Bitspower G1/4 Black Sparkle Triple Rotary 90 Degree IG1/4 Adapter BP-
Lian Li PSU Bracket / Extender PE-01
PSU 8-Pin CPU Verleng Kabel 25CM Premium Sleeved Black
XSPC12BLACK XSPC High Flex Tube - 1/2 ID - 3/4 OD - BLACK 3 meter

Hierna heb ik niks meer nodig, en moet ik hem af krijgen :)

Nu bf3 installeren! :D
 
Ok hierbij even wat foto's. Helaas moet ik wachten totdat ik mijn spullen binnen heb. Had gehoopt dat het vandaag al kon, maar de rest moet dus maar wachten.

The allmighty Enermax fans:

Kap-Enermax.jpg

Enermax-3.jpg

enermax-2.jpg

Enermax-1.jpg

Enermax-uit.jpg


Ze geven alleen gigantisch veel licht af, teveel dus. De laatste achterin moet nog geplaatst worden, maar ik wou daar eigenlijk een alu constructie voor maken. Dit zodat ik daarmee ook de overgebleven pci sloten kan "verbergen". Staat mooier vermoed ik. Ook zal ik in de top van de kast dat kleine stukje alu doortrekken naar achter, en de top fan compleet weg laten.

intern.jpg


Bovenin en links daar dus. Zoals je ziet heb ik de vga kaart ook beplakt met carbon folie :)

vga-carbon.jpg

vga-carbon-3.jpg

vga-carbon-2.jpg

Cpublok.jpg


Nog meer werk te verzetten dan ik in eerste instantie dacht, ook krijg ik steeds meer ideeën over de kap zelf. Ook de binnenkant trouwens, ik weet alleen nog niet helemaal precies wat. Maar dat er meer aan gaat komen is een ding wat zeker is.
 
Een kleine update dan maar :D

De zwarte tubes zijn al even binnen, maar nu ook de lian li - psu adapter. Het was even wachten tot hij verzonden kan worden (lian li pfrrft). Maargoed, als eerste de tubes maar eens..

blok-1.jpg

blok-3.jpg

pc-4.jpg

pc-3.jpg

pc-2.jpg


Dat is een heel stuk beter dan het vorige denk ik zo:

vga-carbon-2.jpg
:D

Daarnaast ook die Lian Li adapter erop gezet, ff wat gaatjes geboord en geloof het of niet... hij past :D

Extender.jpg


Ben voorlopig even een tijdje druk, dus het blijft even rustig hier. Ik ben er wel uit dat ik hem tóch laat paintbrushen.
 
ff een hele kleine update van wat nieuwe spullen :D

2.jpg


Watergekoelde hardeschijf houder, inclusief een 360 rad. Die radiator is wel 2e hands en lekt op sommige punten, ik zal moeten kijken of ik dat dicht kan krijgen. Als iemand een idee heeft, graag!

1.jpg


Hier een hele bult ac ryan radiator grills, allerlei kleuren en formaten. 120, 240, 360. Veel niet nodig, mja, ik heb het iig liggen.

Ben voorlopig vrij druk, ik heb in ieder geval veel goede ideeën. Laatste tijd weer erg veel bezig met muziek en wil ook een demotje afkrijgen. Maargoed, ik heb geen haast :)
 
Ik heb de radiator gelijmd met bison epoxy 2 componenten lijm.

BISON%20EPOXY%20KOMBI%20METAAL.JPG


Nu hopen dat het blijft zitten, ik ga het op zijn minst een week lektesten. Morgen weer wat foto's schieten hoop ik,.. Het is echt zoeken naar tijd lately helaas.
 
Na lang niks meer van me te laten horen door drukte heb ik toch weer even een korte update :D

Als eerste even laten zien waar ik de afgelopen dagen druk mee ben geweest: Zonnepanelen!

Als eerste de omvormer geplaatst:
omvormer.jpg


Vervolgens de panelen op 't dak:
paneel-1.jpg


Anyway, terug naar computers en modding! Er is niet zo gek veel gebeurt aangezien de drukte. Word nu weer tijd dat ik mij er op ga storten. Ik heb in ieder geval het volgende gekocht:

g700 muis, geniaal machientje overigens
muis2.jpg

muis1.jpg


Lexaan plaat voor het venster
lexaan.jpg


En een paintbrush-pistool, deze heb ik overigens gekregen van mijn schoonvader.
pistool1.jpg


Ik moet nu mijn oom nog bellen of ik zijn spuitcabine een keer mag gebruiken aangezien ik de gehele kast in een andere kleur wil hebben.

Maargoed, ik ben erg druk bezig geweest met die isolerende materiaal op de platen eraf te krijgen.

Voor (pic gestolen)
fractal_design_define_r3_09_thumb.jpg


Na:
plaat-nr-2.jpg


Het zat er echt debiel vast op. De lijm liet totaal niet los en alles moest met een klein schroevendraaiertje los "gesneden" worden (gebruiken als een plamuurmes zegmaar). Op die wijze kon ik er uiteindelijk onder komen. Was in ieder geval geen leuk werk :D

Ik heb bewust de 2 panelen omgedraaid van voor en achter, waarom merk je later :) In ieder geval de voorste kap weer bewerkt. Het word toch maar een heel basic design:

venster-1.jpg


Spuiten dus, en lexaan erachter :)

Alvast een teaser van wat ik intern nog heb aangepakt, meer daarover volgt!

pre.jpg
 
Thx :D 't zijn er 2 nu, ik vermoed dat we er soon nog een paar bijhalen. Prijzen zijn relatief laag tov een tijd terug, dus het loont zich sneller. Zo maar eens ff kijken hoeveel stroom het levert op deze gare grijze dag. Hij blijft in ieder geval knipperen, dus hij ontvangt sws wat licht.
 
Nu sta ik voor de keuze wat ik extern ga doen. Mijn eerste intenties waren airbrushen, maar dit gaat ellendig veel tijd kosten waardoor het project toch weer vertraging op loopt.

Nu sta ik dus voor de volgende mogelijkheden:

Spuiten + airbrush (kost veel tijd)
Spuiten zonder airbrush (wit extern?)
Of simpelweg het laten uitprinten van stickers, in combi met carwrapping (snel, makkelijk).

Wat zal de beste keuze zijn denk je?

Overigens komt het moment steeds dichterbij dat ik mijn laatste contest ga houden, met ook daarin weer wat leuk dat verloot word. Hou 'm in de gaten, en laat me weten wat de beste keuze is ;)
 
Ik zou hem gewoon airbrushen, aangezien dat je plan was. :) Je kan beter iets meer tijd eraan kwijt zijn en dat ie dan precies is zoals je wilt, dan dat je tijd bespaart en er later misschien spijt van krijgt. :)
 
Ik heb helaas slecht nieuws. :(

Mijn relatie is stuk gelopen na 4,5 jaar en aangezien we een huis hebben gekocht moet er veel geregeld worden. Hierdoor zal mijn project een tijd stilvallen. Ik heb nu namelijk niet de tijd/energie om hier voluit voor te gaan. Na deze periode pak ik de machine weer vol overtuiging op. Deze word dus afgemaakt, maar er zal dus een vertraging inzitten.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
z999 Rob - z999 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan