• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noiz³ by z999

Ok ff snelsnel wat opgenomen. Mijn digitale camera is blijkbaar erg slecht in video opnemen in het donker, en ik tril nogal. Je hebt meer van me te goed.


side-2.jpg

side-1.jpg


Veel mails binnen, had niet verwacht dat er zoveel zouden reageren!
 
Update! :D

& Spacepromotion waar ik de link niet van mag plaatsen :(

Spacepromotion was erg tevreden over mijn progressie en heeft me verder geholpen in de zoektoch naar een geschikte voeding! En dat is deze geworden: Zalman zm660xt

psuverpakt.jpg

psu1.jpg

psu-modu.jpg


Gelijk mijn lamptron kitje erbij gepakt :D

lamptron.jpg


Morgen komt de sleeving binnen, dus dan kan ik tekeer gaan!
 
Laatst bewerkt:
Groeten vanuit de achterhoek!

Ben maar eens begonnen met sleeven, hier het resultaat tot nu toe.

flex2.jpg

flex-4.jpg

flex3.jpg

flex1.jpg


Onwijs dikke en mooie sleeving moet ik zeggen. Is de clean cut van techflex. Naar mijn idee beter geschikt dan de flexo pet.

Over een week maak ik de winnaar van mn contest bekent, heb je hier nog niet aan mee gedaan scroll dan even terug en win een bizar mooie enermax duo fan!
 
Los, ik weet het alleen niet of ik een tube of bay wilt. Heb je een idee wat netter zal staan? Dual bay is evt een oplossing, niet dat ik een dual loop wil, maar dan kan ik er meer dan genoeg vloeistof in kwijt.

Update!

Ik heb een andere voeding gekregen van spacepromotion!

De zm850 :D ( ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing Solutions ::: )
voeding-1.jpg

voeding-3.jpg

voeding-2.jpg


Gelijk de techflex sleeve eroverheen :D
sleeve2.jpg

sleeve3.jpg

sleeve1.jpg


Veel verder ben ik nog niet gekomen, mijn lamptron tooltje gaf de geest en de nietjes zijn net te dun :( Morgen eens kijken hoe ik dat op ga lossen.

Maar, de volgende fans wachten nog op een baasje :D Doe dus mee met de contest en win er 1! De 2e komt zodra de mod klaar is beschikbaar, maar dat kan nog heel even duren.

zoekt-eigenaar.jpg


Ik wil uiteraard iedereen die dit volgt bedanken :) Groet!
 
voor een single loop dual bay res:
EK Waterblocks EK-BAY SPIN Reservoir - Acetal
inhoud van ongeveer 250mL (ze zijn namelijk niet al te diep)

voor tube res:
EK-Multioption RES X2 - 150 Advanced
inhoud van ongeveer 160mL
EK-Multioption RES X2 - 250 Advanced
inhoud van ongeveer 285 mL
EK-Multioption RES X2 - 400 Advanced
deze alleen als dat nog wil passen XD

dit zijn allemaal EK reservoirs, tuurlijk zijn er meer merken, maar deze oogde me wat acceptabeler in prijs zonder echte kwaliteits verlies.

zelf had ik die dual bay res op het oog, maar dat heeft meer te maken met de indeling en eventuele ruimte die ik heb voor een tube res(of het moet zo'n kleine worden die op de pomp aangesloten is).
een tube res naast je mobo lijkt net te kunnen maar dat kan ik nu niet zien of dat daadwerkelijk gaat met alle kabelmanagement(je mobo 24 pins stekker moet er langs dan. misschien een cover dan voor over de kabel management gaatjes en de res aan de cover mounten?

en anders is zo'n bay res dus leuk, alleen weet ik niet hoeveel kerst verlichting aan de voorkant van je wilt:p
met een tube zie je niets voorop maar zo'n bay res is aardig aanwezig voorop. dus dat is eerder een afweging die jij zou moeten maken, daar kan ik je niet bij helpen;)

zo ik hoop dat je wat had aan mn lul verhaal (A)

edit: http://www.highflow.nl/reservoirs/tube-reservoirs/frozenq-liquid-fusion-blue-reservoir-v2.html
deze res ziet er anders ook echt gaaf uit!(je hebben ook rood volgens mij)
 
Ziet er allemaal goed uit! Dat carbon begin ik ook steeds meer te zien. Sporten en smaakversterkers vermijden helpt trouwens tegen trillen. Trillen blijven we altijd natuurlijk een beetje doen.

Veel succes verder! :p
 
Sporten ben ik écht te lui voor :D

Nah, die camera is vrij labiel. Zodra de voeding compleet gesleeved is komt er weer een foto/video. Ik heb alleen mijn lamptron tooltje gemold... Nietjes werken weer niet

Anyway, de contest is gesloten. Morgen ga ik achter de winnaar aan!
 


[/center]

De winnaar is bekent!!

na een random generator ( http://www.random.org/ ) heb ik een keuze gemaakt uit de velen emails die ik ontvangen heb. De betreffende persoon heeft een email gehad en kan zijn prijs binnenkort op de deurmat verwachten!

Gefeliciteerd Sjon!

Iedereen hartelijk dank voor het meedoen aan deze contest! Wees niet getreurd, er komt binnenkort een nog een contest waarin ik "iets" meer beschikbaar stel!
 
Update!

Vandaag 2 kleine zaagjes gehaald om verder te gaan met het sleeven. Dit doordat ik mijn lamptron (crap) tooltje vrijwel direct kapot was. Geen aanrader dus.

Het idee kwam hier vandaan:

Werkt als een trein! :D Zonder al teveel moeite alles binnen no time los gekregen, 100x sneller dan pielen via nietjes of de bekende tooltjes. En dat voor een paar euro. Enfin!

bijna-klaar.jpg

bijna-klaar2.jpg

bijna-klaar3.jpg


Wat een mooie chaotische volle bos, zwaar onder indruk van de sleeve :D

De psu past er nog niet in, ik heb nagemeten dat ik zo'n 6 cmer tekort kom, wat weer goed uitkomt. Want: Lian Li PE-01 Power Supply Bracket prijzen | Core | Tweakers.net Pricewatch lijkt mij een goede keuze. Zo hoef ik geen alu te bewerken, en duur kan ik het ook niet noemen.

Ik hoop dat ik de kast zelf vrij vlot af ga krijgen, zodat hij door kan richting de paintbrusher. Maargoed, laat ik niet op de zaken vooruit lopen, er moet nog aardig wat gebeuren. Mocht je een briljant idee hebben, roep maar raak!

Gr
 
Update dan maar

Ik heb onwijs veel ruzie met mijn digitale camera. De kwaliteit gaat vrij rap achteruit en hij stelt zich ook niet meer fatsoenlijk. Zal eens kijken wat ik er mee ga doen, want het schiet zo niet echt op.

Zoals bekent, de voeding paste niet. Daar moet ik nog die Lian Li PE-01 Power Supply Bracket voor halen.

Maar, kon het niet laten om toch even een poging te wagen om te kijken hoe het geheel eruit gaat zien.

1.jpg

2.jpg


Ook de 8 pins cpu komt wat tekort aan lengte. Daar zal ik ook nog een extensie voor moeten halen, mgoed dat komt vanzelf wel. Kan beter alles in 1 keer kopen vermoed ik zo.

3.jpg

totaal.jpg


Nu maar eens even brainstormen over hoe nu verder. Die fan bovenaan heb ik er uit gehaald, ik wil die graag zwart hebben. Weer iets wat ik nog moet doen.
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
z999 Rob - z999 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan