• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

Noiz³ by z999

Update!

ik heb even andere koelvloeistof geprobeerd, maar ook daar ben ik niet echt tevreden over. Er komen op den duur dus zwarte slangen in. De watergekoelde kaart is ook bijna binnen bereik en gaat dus soon komen.

Als eerste de kap weer eens bewerkt, ik was er niet echt tevreden over dus heb dagen lang lopen na te denken over wat het beste was. Sketchup helpt daar enorm bij!

kast-incl-kap.jpg

Dan de binnenkant, heb hier een stukje alu voor gesneden.
binnenin1.jpg

Hoppa, folie erop.
binnenin3.jpg

Klepje van de psu ook gelijk maar ff...
binnenin6.jpg

Daarna de bovenkant, ik wil deze vlak hebben dus ook hier maar een stukje alu voor gesneden/gebogen. Staat al een stuk beter zo.
boven2.jpg

boven1.jpg

En ook hier:
boven3.jpg

en dat was hem alweer :D

Geachte forummerts!

Enermax sponsort bij nu ook, met een set hele fraaie fans! Lookie here:
ener1.jpg

En wat leg daar nou weer bovenop? :eek:
lulzkaart.jpg

En nu komt het mooiste van alles! Ik heb speciaal voor jullie om 2 extra 120mm fans gevraagd!!!!

Dat wil zeggen dat ik aan het einde van de mod 2 fans weg geeft dmv een wedstrijd, bij die fans komen ook nog eens leuke extras! Wat laat ik ff in het midden, maar het is de moeite waard :D

Contest nummer 1!

contest.jpg

Beste lezers van mijn forum! Ik verloot de 1e NIEUWE Enermax fan dmv een kleine prijsvraag. Het enige dat ik vraag zijn de websites van 2 (!) van mijn sponsoren te vermelden in een mail richting Casemodcontest@hotmail.nl.

Vergeet niet te vermelden wat je naam is op het forum! Ik ga geen fan versturen aan iemand die mij meer dan 1 bericht stuurt, en ik controleer je nick op het desbetreffende forum. Oftewel, ik let op ;)

De fan is het type Enermax TB Vegas DUO 120, ik verzend het via de reguliere post excl verzekering. Aan mijn contest kunnen mij geen verplichtingen worden afgedwongen. bvb in het geval dat:
1 - de fan het niet doet
2 - de fan niet aankomt

Als je niet wint, wees dan niet getreurd! Aan het eind geef ik een groter prijspakket weg!

Succes!! :D

Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
z999 Rob - z999 Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 26

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan