• Vragen? Wacht niet langer op de antwoorden! Login of Registreer en plaats jouw vraag! Wij zullen je vragen z.s.m. beantwoorden.

nog een black TJ?

Ja dat is natuurlijk ideaal, maar het kost nogal wat.
Ik ga binnekort ook een project beginnen met aluminium panelen, en ben van plan ze te gaan buigen bij een staalbedrijf.
Misschien een idee om gewoon langs een bedrijf in de buurt te gaan en daar ff vragen of je de zetbank even zou mogen gebruiken? Voor een klein bedragje zal dit geen probleem zijn ;)
 
Probleem met dat is dat je niet 10 dingen kunt proberen of het past of niet, en met een 33kg kast rond zwerven is nogal een ruggen breker :p

2de hands 610mm fingerzetbank kost zo`n 310-320 euro van wat ik zover heb gevonden, goedkoper dan een 5870 en groot genoeg om zelfs een complete kast te maken als je teveel vrije tijd hebt :icon_eek:
 
zit eerder te denken aan een echte fingerzetbank zodat je zo`n beetje alle maten kan buigen ;)

3364Vingerzetbank%20W1.5x1050%20002.jpg


die jij hebt gelinked is meer om volledige rechte stukken te buigen waar je al snel tegen problemen loopt om als je meerdere hoeken wilt buigen in 1 panel :)
giga kasten kun je er wel mee maken, maar gaat meer om dat je redelijke grote panels kan maken zoals mb tray, zij panels, hdd cages enz :D
 
Zo, even wat oude er.. kasten uit de sloot halen ;)

Al wel besloten dat de TJ vervangen gaat worden als het kan voor een double wide case omdat ik alle rotzooi erin wil hebben inplaats van een rad op de grond dus zal weinig eraan gedaan worden :)

5/10/2010 :081:

5x7g5v.jpg

33crx3c.jpg


Ging wat mis met de gpu en wc block dus die rma gegaan terug naar Freddy nadat we vanaf de avond tot na middernacht heen en weer hebben ge-pm`d over het probleem, nogmaals 2361952 bedankt Freddy :pray

Tussen door toch maar een beetje spelen, natuurlijk :p
IMG_0379.jpg


Paar minuten later en kreeg een semi hersen infarct, Asus! wtf is dat? koelpasta???
Geen wonder dat er aardig wat bordjes zijn met een NB/SB temp porbleem... :icon_eek:
IMG_0380.jpg


Na 20 minuten met alle mogelijke middellen om die zooi eraf te halen (leek wel opgedroogde lijm!)
IMG_0381.jpg


Alles maar even snel de kast ingedouwd om een test ritje met de Rex en Strider te nemen (kut laptop) :)

8/10/2010

Pakketje van mdpc binnen :D
IMG_0387-1.jpg


De eerste en mogen er nog vele volgen :055:
IMG_0388.jpg


Snel wat test sleeves voordat ik aan de voeding wat ga doen :praygod
IMG_0389.jpg


Hoe het er tijdelijk in zit, slangen route zit zo goed als zeker, met een oude iphone geschoten... volgende keer eerst even een goeie cam halen :p
IMG_0390.jpg


Rijtje ssd`s, ergens toch proberen een 2,5inch cage te maken voor die krengen...
IMG_0391.jpg


That`s it voor nu :)
 
Nog een beetje gesleeved aan de achterkant, pics komen nog wel :)

3de 5870 er bij :041:
PA130026.jpg


Rad lag op de grond, ook maar even snel wat aan gedaan
PA130027.jpg


Tuurlijk even snel een benchmarkje gedaan :p
6oolk7.jpg


Besloten dat ik de TJ toch wat langer ga houden, dus wezen rond vragen voor een powder coatje en wat ideeen gezien voor kast mod :)
Einde van de maand dit dingetje bestellen om eindelijk wat paneeltjes te maken voor het beestje en hopelijk een nieuwe buildlog beginnen met goede foto`s :D

t_sb-610.jpg

• Handbediende zetbank
• Zetbeweging mbv beugelgreep
• Bovenbalk met hoek 450
• Optimale prijs- kwaliteitsverhouding
• Bovenbalk verstelling met excenter
Segmenten: 255 / 202 / 75 / 50 / 25 mm

Werklengte: 610 mm
Max. plaatdikte: 1,0 mm
Max. opening: 19 mm
Zethoek: 0-1350
Breedte: 775 mm
Diepte: 250 mm
Hoogte: 300 mm
Gewicht: 42 kg

Tja, hij komt dus naar TP9 :081:
 
wil een hoop veranderd hebben, mischien wel weer die dual fitting gebruiken voor de 3 kaarten, al denk ik niet dat het echt goed gaat werken omdat er te veel routes zijn voor een goede koeling, 2 kaarten lukt nog wel met de druk van 2 450S :p
 
Eindelijk een beetje spelen :D

Geen zin in testen hoeveel ruimte te laten voor het buigen, dus maar gelijk in het diepe gesprongen met de midplate :p
a0jjpj.jpg


3 stukken verneukt en eindelijk toch nog iets redelijks kunnen maken, valt over de rand van de midplate omdat het anders krom staat, iets te veel vanaf geveild aan 1 kant maar het is de achterkant dus te verbeteren aan de zichtkant :)
Ook wat extra ruimte op deze manier om kabels er doorheen te verwerken naar beneden samen met een beugel naar de voeding (nog maar het idee)

25in2b8.jpg

2n6cgo9.jpg

20hkglj.jpg


Midplate opnieuw maken zodat alles strak komt te zitten :doubt:

Slimline cdrom op het oog voor volgende maand om die in de uitsparing van de 5.25plaat te bouwen met een gleuf in de kast zelf zodat de 5.25 bays kompleet afgedekt kunnen worden en geen uitstekende cdrom met kabels aan de achterkant :eusa_angel:


Wat een werk... :075:


Weet iemand waar je 2mm alu platen vandaan kunt halen?
Geen van de bouw/ijzer winkels heeft het hier, wil een volledige dichte achterkant maken met zwevende mobo tray :help
 
Hij is nu aan alle grote mensen/modders aan het vragen wat ongv de meeste gevraagde platen zulllen zijn, hij had al een paar grote reacties terug gehad. dus binnekort zal hij wel van alles thuishebben :p
 
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp starter Titel Forum Reacties Datum
wambamnl wambam aka roderick Mijn pc heeft nog niet echt een naam :) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 1
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand nog een setje van swiftech apogee gtz liggen!! Gevonden 0
R Kan er nog een GPU blok bij mijn set? Waterkoeling 10
Wouter [CLOSED] Hoeveel is een GTX 285 nog waard? Gesloten 7
Zwelgje Hoi nog een Sander voor stellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 5
Robin Moet ik een ssd nog alignen met windows 7? Hardware & Software 2
D Nog een nieuwkomertje! Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 16
Freddy Een zo klein mogelijk i7 mobo voor HD5870 in CF + nog 1 extra PCI-E slot vrij Hardware & Software 7
Strict nog een testje (bovenaan beginnen met lezen) Algemene Discussies 12
J Cpu nog heet Waterkoeling 10
Jason Nog voorradig: Lian Li UNI SL140 Fans HighFlow Product Suggesties en Nieuws 0
mixedup wat zouden deze spullen nog waard zijn Wat is dit nog waard? 2
D Zelf cable sleeven en nog wat andere kleine vragen Cases en Modding 1
Freddy Bouli de Sneeuwpop Serie, waar kan je die nog krijgen??? Films / Movies 0
K kwieri1985 - kevin - (nog geen naam, maar basis op CM Elite 130) Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 0
N Eerste waterkoeling set gekocht maar wat heb ik nog meer nodig? Waterkoeling 4
bunbun gezien ik me nog niet had voorgesteld Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 6
Bas9466 MSI GTX 980 2 X 8 PIN verloop stukje van 6 naar 8 pin of gewoon nog 1 8 pin kabel kan Problemen & Oplossingen 0
Bas9466 ik wil deze winkel zeer zeker op de goede manier nog 1x bedanken HighFlow Testimonials / Shopreviews 0
I Vragen, vragen en nog eens vragen! Waterkoeling 15
D vraag over Flow Indicator + nog iemand Adviezen ??? Advies Waterkoeling Setup 2
Michel Nog ff voorstellen: Michel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 11
XenoMorpH EK-DDC Dual TOP V.2 nog verkrijgbaar? HighFlow Product Suggesties en Nieuws 1
Hightower ek-fc770gtx nog wel te leveren? Waterkoeling 1
D Nog eventjes voorstellen Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 2
P [CLOSED]Wat is deze behuizing nog waard? Gesloten 1
MrGiorgio Firstlook: gelukkig hebben we de foto's nog! Algemene Discussies 10
P [CLOSED]Wat is dit nog waard: TP-Link TL-WA801ND Gesloten 1
arwin74 [CLOSED]tja wat is dit nog waard Gesloten 1
Killerbee [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 3
mixedup [CLOSED]wat is dit nog waard Gesloten 4
DieHard [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 8
Karel88 Karel88 - Karel - Nog geen project Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 9
P Pomp nog te redden? Waterkoeling 16
H [CLOSED] Wat ik nog hier rondslingeren heb Gesloten 1
H [VERKOCHT] EK-FC7850 Nickel-acetal GLOEDNIEUW MET ZEGEL ER NOG OP Verkocht 5
Stephan---pro wat kan ik nog krijgen voor mijn corsair 800D case + extra`s?? Algemene Discussies 2
canonchiel [CLOSED] Wat is dit nog waard EK-CoolStream RAD XTX 360 Gesloten 12
H Ik ga mezelf toch nog even voorstellen :) Tim Warning - Hukkel Introductie: Stel jezelf en jouw PC voor 21
M XSPC waterkoelings kit? Wacht nog even tot januari! Waterkoeling 2
Jort Bestelling #34286 nog steeds niet binnen. *binnen!* HighFlow Webshop 9
T Demi water met Mayhems Dye en nog iets nodig? Waterkoeling 2
dave-firsttimer:) Danger den double wide build(naam moet ik nog verzinnen) Gallery & Build Logs 177
MASTERBLASTER [IN-ACTIVE] heeft iemand dit nog liggen Backplate CPU AMD/i5/i7! Gevonden 3
Adam Vandervorst nog iets te doen met ouwe server (case) ? Cases en Modding 0
R [CLOSED] Wat is dit nog waard: Q8200, 8400GS, 4GB etc. Gesloten 1
boefmans [CLOSED] Mobo CPU en nog wat Gesloten 7
olympus [CLOSED] Wat is dit nog waard? Gesloten 5
A Aanschaf cpu set - compleet? en nog wat vragen.... Advies Waterkoeling Setup 2
squidgyboy 1ste bestelling . zullen er nog wel meerdere volgen HighFlow Testimonials / Shopreviews 1

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan