ReQuiem
Junior Member
Heren,
Ik ga mij voor het eerst wagen aan een watergekoeld systeem. Vooral het geringe geluidsproductie en het overclocken van het systeem is voor mij de reden om op waterkoeling te gaan draaien ipv lucht. Zoals ik in een eerder topic al aangaf ben ik verliefd op 1 bepaalde kast: Lian Li pc-x2000. Nu heb ik zelf ook al wel redelijk veel van waterkoeling gelezen en hierop de onderdelen gebaseerd. Tevens hou ik niet van lichtgevende zooi en zal ook geen window in mijn kast bouwen. Hij is niet voor de show of voor een hoge 'pimp' factor. Tevens wil ik graag toch 1 loop in mijn systeem en geen externe Rads. Ik zal eerst even mijn nieuwe system specs neerzetten (die overigens nog niet helemaal vast staan)
System:
Motherboard: ASUS Rampage II Extreem
CPU: Intel Core i7 965 Extreme Edition
Memory: 2x Corsair Dominator TR3X6G1866C9DF
GPU: Nu nog mijn oude XFX van Nvida GTX 8800 maar waarschijnlijk 2x Nvidia's dual GT200 55nm card ( die misschien in Januari uit komt)
PSU: Nog niet bekend / heb nog een ocz voeding in mijn oude systeem, geloof 800 watt, maar moet ik nog even nakijken (ben niet thuis )
W/C:
Rads: 1x HW Labs GTS 420 + 1x HW Labs GTS 140 (wegens 140mm fans)
CPU: Swiftech Apogee GTZ + Swiftech Apogee GTX/GTZ Hold Down plate for Intel i7 - 1366
Pomp: Laing D5-MCP655 12V
Top: EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
Res: Swiftech MCRES-Micro Rev2 Reservoir
GPU: Later van belang
Slang: 2x Tygon R3603 - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Silver
Fittingen: 6x 13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4
Overige:
Feser One Cooling Fluid - UV CLEAR / BLUE
Arctic Silver 5 Koelpasta (12g)
€422,26 exclusief kast
Ik ga mij voor het eerst wagen aan een watergekoeld systeem. Vooral het geringe geluidsproductie en het overclocken van het systeem is voor mij de reden om op waterkoeling te gaan draaien ipv lucht. Zoals ik in een eerder topic al aangaf ben ik verliefd op 1 bepaalde kast: Lian Li pc-x2000. Nu heb ik zelf ook al wel redelijk veel van waterkoeling gelezen en hierop de onderdelen gebaseerd. Tevens hou ik niet van lichtgevende zooi en zal ook geen window in mijn kast bouwen. Hij is niet voor de show of voor een hoge 'pimp' factor. Tevens wil ik graag toch 1 loop in mijn systeem en geen externe Rads. Ik zal eerst even mijn nieuwe system specs neerzetten (die overigens nog niet helemaal vast staan)
System:
Motherboard: ASUS Rampage II Extreem
CPU: Intel Core i7 965 Extreme Edition
Memory: 2x Corsair Dominator TR3X6G1866C9DF
GPU: Nu nog mijn oude XFX van Nvida GTX 8800 maar waarschijnlijk 2x Nvidia's dual GT200 55nm card ( die misschien in Januari uit komt)
PSU: Nog niet bekend / heb nog een ocz voeding in mijn oude systeem, geloof 800 watt, maar moet ik nog even nakijken (ben niet thuis )
W/C:
Rads: 1x HW Labs GTS 420 + 1x HW Labs GTS 140 (wegens 140mm fans)
CPU: Swiftech Apogee GTZ + Swiftech Apogee GTX/GTZ Hold Down plate for Intel i7 - 1366
Pomp: Laing D5-MCP655 12V
Top: EK-D5 X-TOP G1/4 Rev.2
Res: Swiftech MCRES-Micro Rev2 Reservoir
GPU: Later van belang
Slang: 2x Tygon R3603 - HighFlow - 1/2 ID - 3/4 OD - Silver
Fittingen: 6x 13MM (1/2) Feser Schroeffitting - G1/4
Overige:
Feser One Cooling Fluid - UV CLEAR / BLUE
Arctic Silver 5 Koelpasta (12g)
€422,26 exclusief kast
Laatst bewerkt: