Jammer dat ik 'm bij Highflow niet tegen kwam in het assortiment maar deze monster radiator heb ik na de schamele info op internet inmiddels ergens anders aangeschaft. (Stom want ik ben tot nog toe op zijn zachst gezegd aangenaam verrast door het enthousiasme van het Highflow team en had 'm dan ook liever hier besteld. ) Gek genoeg kom je 'm niet veel tegen. Om z'n prijs ? nou nee ik heb 'm voor 130 Euro incl RVS grille. En de capaciteit is tenminste gelijke aan 2x 480 rads als je 'm volactief maakt met 9 120mm fans. Ik ga hem toepassen op een Antex P193 en hoop dat de BigBoy met 400 RPM de silent cooling kan gaan realiseren:icon_mrgreen: . Ik hoop zo een soort van hybride oplossing te creeren. Niet passief maar ook niet echt actief. Laten we het geforceerde passieve koeling :101: noemen.
Ik zal de bouw en eerste koelreultaten zeker publiceren want deze MoRa Pro 2 verdient naar mijn gevoel meer aandacht dan dat ie nou krijgt :eusa_naughty:.
Hier is ie:
Ik zal de bouw en eerste koelreultaten zeker publiceren want deze MoRa Pro 2 verdient naar mijn gevoel meer aandacht dan dat ie nou krijgt :eusa_naughty:.
Hier is ie:

Laatst bewerkt: