Killerbee Active member 3 januari 2009 #161 Xelation zei: Au.... tja die zijn er ook helaas... :icon_confused: Klik om te vergroten... idd maarja daar leer je alleen maar van natuurlijk
Xelation zei: Au.... tja die zijn er ook helaas... :icon_confused: Klik om te vergroten... idd maarja daar leer je alleen maar van natuurlijk
maomanna Shoutboxspammer 3 januari 2009 #162 gaat erop hiero! Xelo, alle medeleven en respect man! je moet nogal wat spreekwoordelijke ballen hebben. Freddy wat een humor heb jij een slangklem geven....
gaat erop hiero! Xelo, alle medeleven en respect man! je moet nogal wat spreekwoordelijke ballen hebben. Freddy wat een humor heb jij een slangklem geven....
MrGiorgio De Planner 3 januari 2009 #163 Freddy zei: Dat van ring uitzoeken lijkt me echt lastig. Bij mij moet het er nu ook van komen (op mei 22 'officieel' 5 jaar samen). En daar gaat mijn RC wagen op benzine, nieuwe hardware, nieuwe laptop, etc. etc. haha Klik om te vergroten... Je kan die ring ook op een RC wagen zetten en naar haar toe rijden :080: Dan mag je vast daarna die wagen wel houden (for sentimental reasons) @Xel jammer hoor. Heb je alles goed voorbereid, is t momentum weer weg. Sterkte, maar dat moment zal vast wel weer komen. Djam karet. Laatst bewerkt: 3 januari 2009
Freddy zei: Dat van ring uitzoeken lijkt me echt lastig. Bij mij moet het er nu ook van komen (op mei 22 'officieel' 5 jaar samen). En daar gaat mijn RC wagen op benzine, nieuwe hardware, nieuwe laptop, etc. etc. haha Klik om te vergroten... Je kan die ring ook op een RC wagen zetten en naar haar toe rijden :080: Dan mag je vast daarna die wagen wel houden (for sentimental reasons) @Xel jammer hoor. Heb je alles goed voorbereid, is t momentum weer weg. Sterkte, maar dat moment zal vast wel weer komen. Djam karet.
Xelation Off-topic Extraordinaire 3 januari 2009 #164 Pfff moeten we weer op de knieën... :eusa_wall:
Killerbee Active member 3 januari 2009 #165 Xelation zei: Pfff moeten we weer op de knieën... :eusa_wall: Klik om te vergroten... ach zeur niet!! ik durf te wedden dat zij vaker op der knieen moet van jou
Xelation zei: Pfff moeten we weer op de knieën... :eusa_wall: Klik om te vergroten... ach zeur niet!! ik durf te wedden dat zij vaker op der knieen moet van jou
Killerbee Active member 3 januari 2009 #166 dit is dat meidje die ik in de muziek topic bedoelde en dan natuurlijk de middelste
Killerbee Active member 3 januari 2009 #168 Source zei: Leuk grietje, dat zeker :033: Zover je hier kan zien dan Klik om te vergroten... ik zal eens een foto zoeken waar ze helemaal opstaat lichaam is ook niet verkeerd hoor
Source zei: Leuk grietje, dat zeker :033: Zover je hier kan zien dan Klik om te vergroten... ik zal eens een foto zoeken waar ze helemaal opstaat lichaam is ook niet verkeerd hoor
wijthoef All Round Computer Addict 9 januari 2009 #172 hehe vind deze wel leuk Laatst bewerkt: 9 januari 2009
Flythe Senior Member 9 januari 2009 #173 DaveC zei: Klik om te vergroten... adriana lima \o/. @ hierboven: 4channer :icon_mrgreen:. Om nog maar even een 'mooie vrouw' te posten, een echte hollandse welteverstaan :
DaveC zei: Klik om te vergroten... adriana lima \o/. @ hierboven: 4channer :icon_mrgreen:. Om nog maar even een 'mooie vrouw' te posten, een echte hollandse welteverstaan :
Source Mr. Grillmeister 9 januari 2009 #174 wijthoef zei: hehe vind deze wel leuk Klik om te vergroten... :icon_jook: Rechts van bovenste zeker, die wilt ook te graag :044: lijkt ook een beetje op me ex :# ----- Jammer dat het nu zo'n tv-tut is geworden xD ---------------- Now playing on Windows Media Player: The Script - The Man Who Can't Be Moved Laatst bewerkt: 9 januari 2009
wijthoef zei: hehe vind deze wel leuk Klik om te vergroten... :icon_jook: Rechts van bovenste zeker, die wilt ook te graag :044: lijkt ook een beetje op me ex :# ----- Jammer dat het nu zo'n tv-tut is geworden xD ---------------- Now playing on Windows Media Player: The Script - The Man Who Can't Be Moved
Strict Member 9 januari 2009 #176 Source zei: :icon_jook: Jammer dat het nu zo'n tv-tut is geworden xD Klik om te vergroten... daarom is dit ook het mooien vrouwen topic... het gaat hier dus alleen om de buiten kant want je weet van binnen zijn ze allemaale roze :040:
Source zei: :icon_jook: Jammer dat het nu zo'n tv-tut is geworden xD Klik om te vergroten... daarom is dit ook het mooien vrouwen topic... het gaat hier dus alleen om de buiten kant want je weet van binnen zijn ze allemaale roze :040:
Brutus Senior Member 10 januari 2009 #177 en een keer in de maand donker rood en dan moet je uit hun buurt blijven
Strict Member 10 januari 2009 #178 Brutus zei: en een keer in de maand donker rood en dan moet je uit hun buurt blijven Klik om te vergroten... je weet toch "Vandaag is rood, rood van jouw lippen" XD
Brutus zei: en een keer in de maand donker rood en dan moet je uit hun buurt blijven Klik om te vergroten... je weet toch "Vandaag is rood, rood van jouw lippen" XD