+1 voor die eerste. ;) En die laatste vind ik gewoon lelijk.. -_- EDIT: De laatste 2 :P
Fuwa Fuwa New member 29 maart 2010 #1.361 +1 voor die eerste. En die laatste vind ik gewoon lelijk.. -_- EDIT: De laatste 2
chinx Member 29 maart 2010 #1.362 YouHao zei: +1 voor die eerste. En die laatste vind ik gewoon lelijk.. -_- EDIT: De laatste 2 Klik om te vergroten... make up doet wonderen
YouHao zei: +1 voor die eerste. En die laatste vind ik gewoon lelijk.. -_- EDIT: De laatste 2 Klik om te vergroten... make up doet wonderen
Fuwa Fuwa New member 29 maart 2010 #1.363 chinx zei: make up doet wonderen Klik om te vergroten... Of een Xtream make-over
chinx Member 29 maart 2010 #1.364 eerst en laatste, allemaal dezelfde vrouw he? of zie je da niet? edit: een éénmalige moment opname zegt niet genoeg of een vrouw mooi is of niet moet meerdere zien, en ik vind haar over algemeen wel mooi en ze kan goed zingen
eerst en laatste, allemaal dezelfde vrouw he? of zie je da niet? edit: een éénmalige moment opname zegt niet genoeg of een vrouw mooi is of niet moet meerdere zien, en ik vind haar over algemeen wel mooi en ze kan goed zingen
Fuwa Fuwa New member 29 maart 2010 #1.365 chinx zei: eerst en laatste, allemaal dezelfde vrouw he? of zie je da niet? edit: een éénmalige moment opname zegt niet genoeg of een vrouw mooi is of niet moet meerdere zien, en ik vind haar over algemeen wel mooi en ze kan goed zingen Klik om te vergroten... Waaat!! Had ik echt niet gezien. Wow wat een make up wel allemaal niet kan doen zeg. ^_^ Owja, nog bedankt voor deze geweldige inbrengst, kan ik weer naar nieuwe muziek luisteren.
chinx zei: eerst en laatste, allemaal dezelfde vrouw he? of zie je da niet? edit: een éénmalige moment opname zegt niet genoeg of een vrouw mooi is of niet moet meerdere zien, en ik vind haar over algemeen wel mooi en ze kan goed zingen Klik om te vergroten... Waaat!! Had ik echt niet gezien. Wow wat een make up wel allemaal niet kan doen zeg. ^_^ Owja, nog bedankt voor deze geweldige inbrengst, kan ik weer naar nieuwe muziek luisteren.
Sw333t I Love my NUC 29 maart 2010 #1.366 Make-up en fotosoep doet wonderen. Met fotosoep ben zelfs ik nog mooi te maken .
N Nils Highflow Clan Member 29 maart 2010 #1.367 ik vind het aziatische niet zo geweldig om eerlijk te zijn vind het een beetje vies haha
chinx Member 29 maart 2010 #1.368 Nils zei: ik vind het aziatische niet zo geweldig om eerlijk te zijn vind het een beetje vies haha Klik om te vergroten... jij houdt meer van Ebony?
Nils zei: ik vind het aziatische niet zo geweldig om eerlijk te zijn vind het een beetje vies haha Klik om te vergroten... jij houdt meer van Ebony?
Fuwa Fuwa New member 29 maart 2010 #1.369 chinx zei: jij houdt meer van Ebony? Klik om te vergroten... Hahaha +2 voor dat. @Nils wat vind je dan vies??
chinx zei: jij houdt meer van Ebony? Klik om te vergroten... Hahaha +2 voor dat. @Nils wat vind je dan vies??
N Nils Highflow Clan Member 29 maart 2010 #1.370 i like it nee ik vind het gewoon neit lekker ze hebben altijd haar op hun SHAKIRA staan
The_Saviour# Deus Ex Machina 30 maart 2010 #1.372 chinx zei: jij houdt meer van Ebony? Klik om te vergroten... OH NOES!!!! IT'S THE BLACK JOKER....... dude wat een eng gezicht, kan zo in een horror/zombie film zonder make-up
chinx zei: jij houdt meer van Ebony? Klik om te vergroten... OH NOES!!!! IT'S THE BLACK JOKER....... dude wat een eng gezicht, kan zo in een horror/zombie film zonder make-up
Forseti Lucht exploitant 30 maart 2010 #1.373 Nils zei: i like it nee ik vind het gewoon neit lekker ze hebben altijd haar op hun SHAKIRA staan Klik om te vergroten... +1 voor de shakira Maar ben het met je eens, heb liever een vrouw dan een klein meisje :108:
Nils zei: i like it nee ik vind het gewoon neit lekker ze hebben altijd haar op hun SHAKIRA staan Klik om te vergroten... +1 voor de shakira Maar ben het met je eens, heb liever een vrouw dan een klein meisje :108:
Forseti Lucht exploitant 30 maart 2010 #1.375 Haha ik ben niet zo van de flinke jetsers. Volle b/c meer dan tevreden mee
Source Mr. Grillmeister 30 maart 2010 #1.378 Hmm, als we toch mogen samenstellen, dan hoofd van 4, torso van 3 en benen van 1.