Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik weet niet hoor, maar volgens mij werkt zo'n 'vergelijkend warenonderzoek' alleen als de vrouw in kwestie bij de eerste foto al redelijk volgroeid is. Die eerste foto is namelijk 8-10 jaar geleden genomen (in haar begindagen), en in die tijd was ze misschien nog niet helemaal volgroeid (ze is nu 26).
Om heel eerlijk te zijn zie ik het verschil niet zo. Het licht is anders en haar houding ook.
Tuurlijk ze heeft een topje links en een laaggesneden truitje met bikini rechts, maar om nou te zeggen dat ze ineens explosief gegroeid zijn? :icon_confused:
Wat ik natuurlijk bedoel is dat dit met enkel deze twee foto's niet te zien is.
Oftewel:
MOAR!!! :040:
Wat ik wel jammer vind is dat veel van die aziatische dames blauwe of groene lenzen dragen. Ik zag het in Taiwan ook heel veel en het haalt totaal alle diepte en persoonlijkheid uit hun ogen.
En veel verder dan een soort donkerblauw komen ze toch niet met donkere ogen als basis. :S