Kleine update:
Via Tweakers.net vond ik in januari een DS100 Dual monitor standaard, horizontaal.
Hiervoor heb ik 2x een
Acer P223W gekocht, had echt geen zin veel geld uit
te geven na de mij december aankopen zeg maar
Ze waren maar 169,- per
stuk.
Eenmaal thuis begon het gedonder, 1 scherm was bijzonder vergeeld van kleur
en als je ze naast elkaar zag....echt zo lelijk.
Ik belde de winkel en ze verwezen me naar hun Acer 'Pickup & Return' Policy.
Acer haalt je scherm op met UPS en wordt door hen gerepareerd. Helaas heb
ik dit gedaan, lange brief met uitleg bij geschreven. Ik heb dit probleem name-
lijk ook met mijn iPhone. Er zit een soort gele zweem, maar je ogen wennen
er aan. En je ziet het alleen als je er een ander iPhone naast zet. Maar had
geen zin om zonder telefoon voor een maand te zitten en heb ik het maar
gelaten.
Maar goed, scherm opgehaald en na een maand ontving ik het scherm weer
terug. Ik snel alles aangesloten, zelfde probleem. Er zat een brief bij dat het
scherm gewoon perfect werkt.
Toen snapte er een draadje in mijn hoofd, ik terug naar de winkel en heb er
een hele scene van gemaakt. Tot mijn stomme verbazing, vroeg de manager
me of ik de 2 schermen zou willen terugbrengen en dat ik 2 nieuwe zou krijgen.
Dezelfde manager die resoluut nee zei toen ik hem dat vroeg toen ik de fout
constateerde.
Tot mijn nog grotere verbazing, bleken ze dezelfde schermen niet meer te
hebben en kreeg ik 2x een
Acer P244W mee.
Wat ik nou zo sneu vindt aan deze gebeurtenis ondanks het feit dat ik er
achteraf beter door af ben is dat ik totaal uit mijn slof moest gaan om het
voor elkaar te krijgen.
Daarom vind ik het zo sneu voor mensen die dat niet kunnen en door zo'n
manager overrompeld worden en met gebakken peren teug naar huis gaan.
<foto schermen op stand voor morgen>