Ook na zo'n lange tijd ? Dat het niet 'live' kan dat neem ik nog voor lief maar dat na al die tijd de situatie nog altijd gelijk is ( alle andere shops melden netjes meer dan 12 werkdagen of zelfs onbekende levertijd ) lijkt mij onaceptabel.
Iig voor mij als klant.
Wat momenteel echter het meeste steekt is dat de situatie bij personeel op het forum dus prima bekend is ( artikel komt volgende week pas ) maar de klant in het geheel niet word geinformeerd over de order status nadat de orginele 'nabestel' termijn ruimschoots is verstreken.
Dat iets niet leverbaar is ; prima , alle begrip voor , maar informeer je klant dat de termijn lang oploopt of zelfs onbekend is.
De bevestiging van de nabestelling is er toch helder over dacht ik :
Een of enkele van de producten in uw bestelling, is nog niet bij ons op voorraad.
De status van uw bestelling is daarom gewijzigd naar "Nabesteld".
De producten die nabesteld zijn, staan onderaan op uw factuur vermeldt bij "notities".
We hebben de product(en) al besteld bij onze leverancier.
Gemiddeld krijgen wij de producten na 1 tot 4 werkdagen bij ons binnen.
Uw levertijd kan daarom variëren tussen 3 en 7 werkdagen.
Als de producten ook niet op voorraad zijn bij onze leverancier, kan uw levertijd langer zijn.
In dat geval zullen wij u direct ervan op de hoogte stellen en u alternatieve oplossingen aanbieden.
Ook hier weer ; als dat een dag misschien 2 langer moet duren dan heb ik daar alle begrip voor.
Gebeurt mij ook regelmatig in m'n shop als ik teveel volk in de winkel krijg maar juist dan is een klant extra tevreden als je 'm alsnog even informeerd over de status.
Tuurlijk kost dat tijd en moeite maar een goeie klantrelatie is toch goud waard ?
( sorry dat ik misschien wat "drammerig" overkom maar de 'radiostilte' zit me nogal dwars .. )