Veel wil ik er niet over vertellen maar heb toch iets uit te leggen als er ineens een sponsor verdwijnt
Al maanden was ik in contact met iemand van Exceleram.
Ik wilde graag het Duitse merk Exceleram gebruiken en promoten en hun wilden graag dit project sponsoren met een geheugenkit en een ssd.
Prima deal!
Steeds hoorde ik weken niets, en als ik dan iets kreeg te horen waren de producten nog niet beschikbaar.
Totdat ik er ineens via facebook achter kwam dat er meerdere mensen opgestapt waren bij het bedrijf....inclusief diegene waarmee ik contact had... Leuk
Na nog wat mails heb ik Exceleram vriendelijk bedankt!
Ik hoop dat ik met een paar weken weer beter nieuws heb
Deze avond alvast het moederbordje en cpu block gemonteerd.
Dit zodat ik alvast 1 en ander uit kan meten.
Ik haat stickers en vliesjes.
Al helemaal als ze er niet in 1 x afgaan
WD40 ftw!
En hij zit alweer
Ben blij dat ik deze keer de rode kleuren niet heb te verbergen zoals in mijn vorige project
EK-Supreme HF Acetal met EK-CPU Easy Mount HF Black
Al maanden was ik in contact met iemand van Exceleram.
Ik wilde graag het Duitse merk Exceleram gebruiken en promoten en hun wilden graag dit project sponsoren met een geheugenkit en een ssd.
Prima deal!
Steeds hoorde ik weken niets, en als ik dan iets kreeg te horen waren de producten nog niet beschikbaar.
Totdat ik er ineens via facebook achter kwam dat er meerdere mensen opgestapt waren bij het bedrijf....inclusief diegene waarmee ik contact had... Leuk
Na nog wat mails heb ik Exceleram vriendelijk bedankt!
Ik hoop dat ik met een paar weken weer beter nieuws heb
Deze avond alvast het moederbordje en cpu block gemonteerd.
Dit zodat ik alvast 1 en ander uit kan meten.
Ik haat stickers en vliesjes.
Al helemaal als ze er niet in 1 x afgaan
WD40 ftw!
En hij zit alweer
Ben blij dat ik deze keer de rode kleuren niet heb te verbergen zoals in mijn vorige project
EK-Supreme HF Acetal met EK-CPU Easy Mount HF Black