Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Goedemiddag Freddy,
Zoals je weet ben ik in het bezit van KoolancePomp PMP-450S deze levert te weinig flow om de Koolance PSU-1300ATX-12N ingeschakelt te houden, zou de Koolance 12V-24V pomp controller CTR-SPD24 hiervoor de oplossing zijn.
Zo niet kan je mij een andere aanbeveling doen.
sinds ik Koolance snelkoppelingen tussen de chiller en de PC heb geplaatst doet het probleem zich voor.
Met de CTR-SPD24 kan je jouw PMP-450S inderdaad harder laten pompen, maar ik weet niet of dat genoeg voor jouw setup.
Je hebt een aardige grote loop met heel wat componenten, alleen de chiller is al best wel restrictief.
Voor de beste prestaties kan je het beste nog een PMP-450S erbij plaatsen, achter elkaar dus in serie.
Goedemiddag Freddy,
Levert de Laing D5-MCP655 (Swiftech) pomp betere prestaties of moet ik een extra pomp inschakelen, hoe is dan de flow procedure.
Goedemiddag Freddy,
Onze berichten hebben elkaar gekruist, dus ik bestel een extra pomp, is het dan toch nog beter om er een CTR-SPD24 bij te schakelen voor 2 pompen PMP-450S of geeft dit geen extra flow power.
Heb ik ook nog een BP-D5TOP-BK nodig voor de xtra pomp?
Als je het budget hebt en je wilt het beste van beste, dan zal de CTR-SPD24 het geld waard zijn.
Daarbij is het een voordeel dat je de pompen daarmee ook zachter kan laten draaien
Een top is optioneel en niet noodzakelijk, tenzij je een ander formaat slang gebruikt dan 1/2" ID - 3/4" OD.
Welke slang formaat gebruik je? Als je een kleiner slang formaat gebruikt, dan heb je die top wel nodig + 2 fittingen natuurlijk.
Ik heb deze controler ook, icm een goeie pomptop gaat dit als een raket. alleen langzamer draaien gaat niet.
let wel op dat je teminste schroef fittingen gebruikt of gewone barbs met klem, want bij opvoeren van de pomp zie je de slangen gewoon iets opzwellen door de druk Ik weet zeker als er gebruik gemaakt word van een barb met tyrip dat ie de slang eraf pompt.
Dan heb je wel een pomp top nodig en bij behorende fittingen nodig (10mm ID of te wel 3/8" ID - 1/2" OD).
Je kan ook proberen jouw huidige slang in kokend water te dompelen en dan zo over de aansluitingen te duwen, misschien dat dat net gaat, zit ook gelijk super strak.
Hallo Freddy,
Kan ik met de CTR-SPD24 controller 2 x PMP-450S pompen aan sturen en zo ja hoe worden die dan geschakeld, of is dit met de dual top teveel van het goede.
Hallo Freddy,
Kan ik met de Koolance CTR-SPD24 controller 2 x PMP-450S pompen aan sturen en zo ja hoe worden die dan geschakeld of is dit met de dual top teveel van het goede en kan ik dit beter in een later stadium indien nodig proberen.
Heb je dit artikel niet eerder verkocht en is deze vraag nog niet eerder gesteld.
Ik wordt een beetje moe van de verkoop methodiek die jullie er op nahouden, ik bestel dual top en extra pomp dan moet bij jullie toch ook bekend zijn dat ik niet een maar twee controllers nodig heb.
Ik heb het forum inmiddels afgezocht naar informatie maar kan hierover niets vinden.
zorg dat bij de artikelen de nodige informatie aanwezig is of maak het kenbaar aan je klanten, dat scheelt een hoop ergernis.